تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: نوع تربیتم اجازه نمی دهد به این بحث ادامه دهم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



برانکو: نوع تربیتم اجازه نمی دهد به این بحث ادامه دهم
روز نو : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:تیم ملی ایران مهم ترین مساله برای همه ماست.برانکو ایوانکوویچ درباره صحبت های امروز کی روش و اتهامات وی به سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: لازم است قبل از هر چیز این مساله را روشن کنم. تیم ملی ایران مهم ترین مساله برای همه ماست.پرسپولیس کادر فنی آن و در راس کادر فنی شخص من همیشه از تیم ملی حمایت کرده ایم و من به طور خاص به این مساله اهمیت می دهم چون خودم 5 سال مربی تیم ملی ایران بودم.
وی افزود: وقتی از ایران رفتم گفتم دوباره باز می گردم و در ایران مربیگری می کنم. الان هم تمام تلاش ما این است که بازیکنان را برای خدمت به تیم ملی آماده کنیم. همه می دانند بدون باشگاه خوب و باکیفیت نمی توان تیم ملی خوب و باکیفیت داشت. ما در پرسپولیس تمام تلاشمان این است که روز به روز نتایج بهتری بگیریم نه فقط در ایران بلکه در آسیا. اگر به خاطر داشته باشید هرگز ناکامی هایم را به گردن کسی نینداختم. نه مدیر عامل را مقصر دانستم و نه داوران و نه بازیکنان را متهم نکردم و نه فدراسیون را. بلکه تلاش کردم که اشتباهات مان را جبران کنیم و نتایج بهتری بگیریم. نمی دانم الان مشکل کجاست.
 سرمربی پرسپولیس درباره صحبت های امیر قلعه نویی که او نیز با وی هم عقیده است گفت: حتما من و قلعه نویی از نگاه مربی تیم ملی مقصر خواهیم بود. 
وی ادامه داد: من باز هم تکرار می کنم که آمده ام تا دانش و تجربه خود را در راه توسعه فوتبال ایران استفاده کنم.قبلا من و طاهری بیانیه ای دادیم و من قراردادم را دوسال دیگر تمدید کردم. در حالیکه اهدافم کاملا مشخص بود. نشان دادم که هدفم مشخص است و می خواهم به رشد تیم ملی کمک کنم. اما اگر کسی مشکلی دارد این مشکل من نیست. 
سرمربی پرسپولیس درباره صحبت های کی روش که گفته عملکرد ضعیفش را می خواهد توجیه کند اذعان داشت: بهترین داور درباره صحبت های کی روش هواداران پرسپولیس هستند. آنها مهم تر از هرکسی دیگر هستند و آنها قضاوت می کند. آنها خودشان در آخرین بازی فصل گذشته نشان دادند که چقدر بازیکنان را دوست دارند و از تیم خود حمایت می کنند. من باز هم از آنها تشکر می کنم. وقتی شادی برد و قهرمانی را نتوانستیم به آنها هدیه کنیم خود را غمگین ترین آدم دنیا دیدم. امیدوارم در این فصل  و فصل آینده روز به روز خبرهای خوش و نتایج بهتری به هواداران هدیه بدهیم و آنها را شاد کنیم. من در محیطی دیگر با تربیتی متفاوت به ایران آمدم. تربیتم اجازه نمی دهد که درباره این مسائل بیشتر صحبت کنم. 
وی درباره جلسه امروز گفت: ما هر روز جلسه داریم. امروز درباره اردو و بازیکنان و همچنین تجهیزات و لباس گفت و گو شد. سعی مان این است که روز به روز کیفیت باشگاه و تیم را بالا ببریم. بعضی از مسائل نیاز به هماهنگی و سازماندهی دارد. البته هنوز این دوره گذار تمام نشده است. گاهی اوقات جلسات مان تا ساعت 11 و 12 شب هم طول می کشد.
برانکو در پایان درباره کاوه رضایی گفت: او الان در استقلال بازی می کند. ما هم الان به دنبال این هستیم که به اردو برویم.






تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن