تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس و استقلال به دنبال مهاجم الشرطه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پرسپولیس و استقلال به دنبال مهاجم الشرطه
در شرایطی که بیشتر اخبار نقل و انتقالاتی دو تیم مطرح پایتخت معطوف به جذب ستاره های داخلی بود حالا رسانه های عراقی از دربی این دو تیم برای جذب مهاجم عراقی خبر می دهند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه های عراقی در چند روز گذشته خبرهای متفاوتی در ارتباط با حضور چند بازیکن سرشناس این کشور در فوتبال ایران منتشر کرده اند که جالب ترین این اخبار برمی گردد به ادعای آنها مبنی بر دوئل دو تیم مطرح پایتخت برای جذب مهاجم باشگاه الشرطه.
به نوشته روزنامه های عراقی علی صلاح مهاجم فصل گذشته الشرطه(پلیس عراق) مدعی شده از دو تیم پرسپولیس، استقلال و تیم هایی از لبنان و اردن پیشنهادت جدی برای فصل آتی دریافت کرده که از این جمع مذاکرات او با دو تیم مطرح پایتخت ایران به صورت جدی تری پیگیری می شود.
علی صلاح 28 ساله فصل قبل در لیگ عراق با مصدومیت شدیدی روبرو شد و بیشتر ماه های گذشته را دور از میادین بوده اما حالا رسانه ها از احتمال پیوستنش به تیم های مطرح ایرانی خبر داده و شانس پرسپولیس را برای برنده شدن در این دوئل نسبت به استقلال بیشتر دانسته اند.

11:09  1395/03/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن