تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806391013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعادل ایتالیا در دفاع و حمله


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تعادل ایتالیا در دفاع و حمله




در اکثر تورنمنت‌های جام‌جهانی و جام ملت‌های اروپا دو تیم ایتالیا و آلمان خیلی خطرناک و پیش‌بینی‌ناپذیر هستند و معمولا نتایج خوبی هم کسب می‌کنند.





روزنامه شرق: در اکثر تورنمنت‌های جام‌جهانی و جام ملت‌های اروپا دو تیم ایتالیا و آلمان خیلی خطرناک و پیش‌بینی‌ناپذیر هستند و معمولا نتایج خوبی هم کسب می‌کنند. امسال نکته بارز تیم ایتالیا در اولین بازی این بود که این تیم در حمله و دفاع بالانس (تعادل) داشت؛ یعنی ما هم حرکات دفاعی منظم در بازی دوشنبه‌شب از ایتالیایی‌ها می‌دیدیم، هم حملات سازمان‌یافته و منظم. در بازی دوشنبه‌شب بلژیک هم با توجه به تعدد ستاره‌هایی که در تیم‌های مطرح اروپایی داشت، انتظارات زیادی از آنها می‌رفت که بتوانند مقابل ایتالیا نمایش خوبی داشته باشند. بزرگ‌ترین نقطه ضعف بلژیک در بازی دوشنبه‌شب نداشتن تجربه در سطح بین‌المللی است.

بلژیک ممکن است بازیکنان خوبی داشته باشد؛ اما هنوز اعتبار بین‌المللی حتی به اندازه تیم کرواسی هم ندارد. نا‌هماهنگی‌هایی که ما در بازی بلژیکی‌ها می‌دیدیم، بیشتر به بحث روانی برمی‌گردد؛ حتی قبل از خوردن گل دوم آنها دقایقی بود که حملات پیاپی‌ای را روی دروازه ایتالیا داشتند. بلژیکی‌ها نیاز به یک مشاوره روان‌شناسی دارند که بیایند خودشان را در آن حد بالا در قالب تیم بلژیک باور بکنند. بازی دوشنبه‌شب با پایان بازی‌های اول تیم‌ها یکی از سه بازی خوب رقابت‌ها بود. در دیگر بازی دوشنبه اسپانیا و چک در حالی به مصاف هم رفتند که اسپانیایی‌ها ١٠ تغییر در نفرات، نسبت به ترکیب خود در جام‌جهانی داشتند. این جوان‌تر‌شدن تیم مقداری به تیم اسپانیا ضربه زده. اشکال کار اسپانیا در بازی مقابل چک این بود که به دلیل حضور اینیِستا، بوسکتس و فابرگاس، شیوه بازی‌شان با پاس‌های کوتاه شبیه تیم بارسلونا بود؛ اما آنها بازیکنی مثل لیونل مسی نداشتند که حرکات هافبک‌های این تیم را تکمیل بکند و با خلاقیت‌های فردی گره بازی را باز کند.

گلی هم که اسپانیا زد، روی ارسال اینیِستا و ضربه سر پیکه بود که رو‌به‌جلو آمده بود. اسپانیا تیم بسیار خوبی است و می‌تواند به نیمه‌نهایی هم صعود کند؛ ولی صلابت لازم را ندارد. در بازی امروز فرانسه میزبان، کار سختی مقابل آلبانی ندارد. در روز اول بازی‌ای که ما از فرانسه دیدیم، انتظاری را که به‌عنوان یک میزبان از این تیم داشتیم، برآورده نکرد. آقای دشان، سرمربی فرانسه، در بازی امروز مقابل آلبانی بیشتر باید سمت هماهنگی بازیکنان تیمش برای بازی‌های آینده در یورو برود. آلبانی را می‌توان یک حریف تمرینی برای فرانسه در بازی امروز دانست. با پایان دور اول بازی‌ها انگلستان را تیم خوبی دیدم. با‌وجود اینکه مقابل روسیه به تساوی رسیدند؛ ولی تیم آنها جوان شده و هرچقدر که از تورنمت بگذرد، آنها عملکرد بهتری خواهند داشت. آلمان، فرانسه، اسپانیا و بلژیک و پرتغال هم شانس قهرمانی دارند؛ اما اگر بخواهم به لحاظ نظم فوتبالی بگویم، آلمان و فرانسه بخت‌های اصلی قهرمانی هستند.






تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن