تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816735498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجبار پیمانکار استخر پلدختر به تحویل پروژه در هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اجبار پیمانکار استخر پلدختر به تحویل پروژه در هفته دولت استان‌ها > لرستان - فرماندار پلدختر گفت: با تلاش و همت نیروی انتظامی امنیت مطلوبی در این شهرستان حاکم است

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر ، نورالدین درمنان در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان شهرستان پلدختر افزود:امنیت و آسایش امروز ما ثمره خون پاک شهیدان و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در کنار سایر دستگاه های امنیتی است .
وی از تلاش و عملکرد نیروی انتظامی به ویژه سرهنگ عبدالوند فرمانده این نیرو در شهرستان در عرصه های مختلف از جمله کشفیات مواد مخدر ، مبارزه با قاچاق کالا و نظم و امنیت تقدیر کرد.
فرماندار پلدختر رونق تولید را در گرو مبارزه با قاچاق کالا دانست واظهار داشت: پدیده قاچاق یک پدیده شوم و یک عارضه اقتصادی و زیانبار برای کشور و ملت است .
درمنان قاچاق کالا را نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: از مهم ترین راهبردهای اصلی برای تقویت زیر ساخت های اقتصادی و حمایت بخش تولید مبارزه با این معضل مخرب است.
وی ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی را مهم دانست و گفت: پویایی اقتصاد و رشد تولیدات داخلی نیازمند فرهنگ سازی است و یکی از اساسی ترین گام ها در جهت تحقق شعار سال تشویق و ترغیب مردم به مصرف کالاها و تولیدات داخلی ، ملی و بومی در راستای توسعه صنعت داخلی است .
درمنان افزود: ایجاد اقتصاد زیر زمینی، کاهش درآمد دولت،کاهش تولید ناخالص ملی ، کاهش اشتغال و هدر رفتن منابع مالی و ارزی کشور از پیامدها و تبعات قاچاق کالا و ارز می باشد .
درمنان به تلاش های استاندار لرستان در امر توسعه وعمران استان اشاره کرد وبیان داشت: لرستان با حضور مهندس بازوند استاندار لرستان در مسیر توسعه قرار گرفت ودر بحث زیرساخت ها وبسترسازی برای حضور سرمایه گذاران این استان را درمسیر توسعه قرار داده است.
وی با تاکید بر لزوم سرمایه گزاری بخش خصوصی بوسیله نقشه سند اقتصاد مقاومتی به ظرفیت های بی نظیر شهرستان پلدختر در بخش های کشاورزی ومعادن وگردشگری اشاره کرد وگفت: با توجه به سند آمایش وسند اشتغال توجه به بخش خصوصی وهمراهی خیرین برای این سرمایه گذاری ها بسیار ضروری است.
فرماندار پلدختر به خدمات دیگردولت تدبیر وامید به تکمیل پروژه استخر پلدختراشاره کرد وگفت:عملیات اجرایی استخرشنای پلدختر در سال 86 آغاز شده و طی این مدت چند بار پیمانکار عوض شده است.
درمنان افزود: پروژه استخر شنای پلدختر قبل از آغاز به کار دولت دکتر روحانی فقط 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشت ولی باآغاز به کار دولت تدبیر وامید و پیگیری اداره کل ورزش وجوانان استان ومعاونت عمرانی استانداری دستگاه مجری وپیمانکار ملزم شدند که این پروژه را در هفته دولت تحویل دهند .
سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر نیز در این جلسه ارتقا نظم و آرامش را وظیفه نیروی انتظامی دانست و گفت: با توجه به امنیت بالا و خوبی که در شهرستان برقرار است سرمایه گذاران داخلی به راحتی و با خیال راحت می توانند در هر جای شهرستان سرمایه گذاری و فعالیت مثبت و موثر داشته باشند .
وی افزود: پلیس ، امنیت سرمایه گذاران را در شهرستان تامین می کند و در سایه امنیت پایدار است که سرمایه گذار رغبت به سرمایه گذاری پیدا می کند .
رییس پلیس پلدختراز کاهش 33 درصدی سرقت در اردیبهشت امسال در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد اسما اسماعیل پور/

کلید واژه ها: استان لرستان -




دوشنبه 31 خرداد 1395 - 10:28:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن