تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802502170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تضمین خواسته های کشاورزان ،لازمه اجرای پروژه انتقال آب به بخش صنعت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه بلداجی: تضمین خواسته های کشاورزان ،لازمه اجرای پروژه انتقال آب به بخش صنعت تضمین خواسته های کشاورزان بلداجی از سوی مسؤولان لازمه اجرای پروژه انتقال آب به بخش صنعت سفید دشت خواهد بود.
۱۳۹۵ دوشنبه ۳۱ خرداد ساعت 09:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، امام جمعه بلداجی گفت: پس از مقاومت های مردمی در سال های گذشته چندین جلسه کارشناسی در بخش و استان با حضور مسؤولان ذیربط تشکیل و با دخالت استاندار فعلی همه خواسته های کشاورزان در قالب توافق نامه ای در 10 بند تنظیم و به امضاء کشاورزان رسید.

حجت الاسلام والمسلمین یدالله رحمانی، امام جمعه بلداجی، با اشاره به پروژه انتقال آب چغاخور برای مجموعه کارخانجات صنعتی سفید دشت و مخالفت هایی که از سال های گذشته از سوی مردم و کشاورزان بوده است، گفت: این پروزه در زمان استاندار قبل و بدون هماهنگی با مسؤولان و مردم شهر بلداجی صورت گرفته که نارضایتی کشاورزان را به همراه داشته است.

وی به درخواست های مکرر مردم و خصوصا کشاورزان شهر بلداجی از امام جمعه جهت پیگیری و احقاق حقوق از دست رفته خود اشاره کرد و اظهار داشت: از انجایی که داشتن دغدغه های مشکلات مردم از سوی ائمه جمعه مورد تأیید مقام معظم رهبری، امام خامنه ای(مدظله العالی) است؛ بنابراین از همان روزهای نخست تصویب این پروژه که با اعتراضات شدید مردمی همراه بود، به جد پیگیر خواسته های به حق مردم شدم و پس از پیگیری های مکرر از مسؤولان شهرستانی و استانی متوجه شدم که مسؤولان به هیچ وجه نگران کمبود آب کشاورزان نیستند و به صراحت اعلام می دارند در صورت فقدان آب برای کشاورزی به مردم خسارت می دهیم.

امام جمعه بلداجی با بیان اینکه تنها درآمد یک کشاورز همین مختصر زراعت او است که حق دارد نسبت به خدشه دار شدن و رکود آن نگران باشد و فقدان آب کشاورزی را مساوی با نابودی سرمایه زندگی خود بداند، افزود: بنده بارها در خطبه های نماز جمعه از عملکرد مسؤولان انتقاد کردم و در نتیجه آن هجمه های فراوان علیه اینجانب آغاز شد که تا به امروز هم درگیر برخی از آن ها هستم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه پس از مقاومت های مردمی در سال های گذشته چندین جلسه کارشناسی در بخش و استان با حضور مسؤولان ذیربط تشکیل و با دخالت استاندار فعلی همه خواسته های کشاورزان در قالب توافق نامه ای در 10 بند تنظیم و به امضاء کشاورزان رسید، ابراز داشت: برای رفع دغدغه کشاورزان به دستور استاندار محترم سه بند دیگر به توافقنامه اضافه و کلید اتاق کنترل و شیرخانه جهت تضمین تعهدات تحویل امام جمعه بلداجی شد.

حجت الاسلام رحمانی اضافه کرد: در پروژه انتقال آب چغاخور به صنعت، امور آب استان متعهد شد نسبت به انتقال 3 میلیون متر مکعب آب از ذخیره سد به صنعت که هرساله به عنوان سهم صنعت نگهداری می شود، اقدام نماید و پس از سه سال از محل آورده سد سبزکوه تأمین آب صورت گیرد و این قرارداد در صورت عدم موافقت کشاورزان مبنی بر تمدید، خاتمه می یابد.

امام جمعه بلداجی با اشاره به مفاد توافقنامه صورت گرفته و ضمانت های آن، همکاری کشاورزان با مسؤولان برای راه اندازی صنایع فولاد استان را ضروری و فرصت طلایی برای پیشرفت بخش و شهر بلداجی دانست و تصریح کرد: به دلیل ضرورت اجرای پروژه و اینکه همه خواسته های کشاورزان از سوی مسؤولان استان تضمین شده است، مخالفت با اجرای پروژه اقدامی نادرست و مصداق بارز خلف وعده است و آثار و تبعات بدی را برای بخش و شهر به همراه خواهد داشت.

وی با درخواست از کشاورزان مبنی بر اینکه مراقب افراد آشوبگر و فرصت طلب باشند، اظهار داشت: تجربه نشان داده است که افراد آشوبگر و مغرض در اعتراضات صنفی حضور پیدا کرده و با سوء استفاده از احساسات پاک مردمی موجب حوادث ناگوار می شوند و در نتیجه آن زمینه تعامل با مسؤولان از بین می رود.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه اعتقاد بنده بر این است که استاندار و مسؤولان استانی علاقه مند به امام و انقلاب اسلامی هستند و انقلاب اسلامی را مدافع محرومان و رنج کشیدگان می دانند، از مسؤولان خواست که به دغدغه های کشاورزان که جزء قشر زحمت کش هستند احترام بگذارند و بدانند که برای تأمین نظر آن ها اگر صدها جلسه کارشناسی هم گذاشته بشود، حق است چراکه انجام چنین پروزه هایی تنها با کسب رضایت مردم جایز خواهد بود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه با هرنوع برخورد خشن و غیرملایم به شدت مخالف هستیم، تصریح کرد: بنده آمادگی دارم در جلسات متعدد کارشناسی با همه افراد به ابهامات و سؤالات کشاورزان پاسخ دهم و یا اگر درخواست های جدیدی دارند به مسؤولان مربوطه منعکس کنم و تأمین نظر کشاورزان بنمایم.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن