تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820677003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کونته: هنوز چیزی برای ایتالیا نهایی نشده


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کونته: هنوز چیزی برای ایتالیا نهایی نشده




سرمربی ایتالیا گفت: هنوز چیزی برای ما تمام نشده است و فقط می‌توانم بگویم که ما روحیه بسیار خوبی داریم.





خبرگزاری فارس: سر مربی ایتالیا بعد از پیروزی 2بر صفر تیمش در کنفرانس خبری گفت: این بازی نشان داد که یک تیم می‌تواند در صورت اتحاد دست آوردهای بسیاری داشته باشد.ما هنوز چیزی برای ما تمام نشده است و  فقط  می‌توانم بگویم که ما روحیه بسیار خوبی داریم.

 آنتونیو کونته ادامه داد: در رقابت‌های حساسی مانند یورو ما نیاز به بازیکنان خوب و موثری داریم. ما با پیروزی در این بازی احساس راحتی کردیم. همه شاهد بودند این تیم من بسیار خوب بازی کرد و در نیمکت ذخیره‌ها نیز شادابی وجود داشت. نیمکت‌نشین‌ها هم تیم را حمایت می‌کردند. ما اکنون خود را برای بازی مقابل سوئد آماده می‌کنیم زیرا نمی‌خواهیم خاطره دو سال پیش ما مقابل انگلیس تکرار شود و این خاطر بد کماکان در ذهن بازیکنان زنده است.

سرمربی آتزوری ادامه داد: به نظرم بازی فردی جوابگو نیست و باید تیمی عمل کرد و نباید اشتباهاتی که دوسال پیش مقابل انگلیس انجام دادیم تکرار کنیم. ما بازیکنانی نیاز نداریم که کارهای خارق العاده انجام دهند بلکه این جوانان با تمام جان و دل بازی می‌کنند تا آتش خود را فروکش کنند.

وی افزود: بلژیک در این بازی بسیار فوق‌العاده بود. آنها 11 بازیکن خیلی خوب دارند که نشان دهنده رشد فوتبال این کشور است. مدرسه فوتبال بلژیک در سال‌های آینده نیز رشد خواهد کرد و ستارگان خوبی را به جامعه فوتبال تحویل خواهد داد. ما امشب خیلی خوب توانستیم مقابل بلژیک ظاهر شویم و تمام نقاط ضعف حریف را شناسایی کردیم و در نهایت توانسیتم 3 امیتاز بازی را کسب کردیم.






تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن