تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821177955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از دانش آموزان نخبه قرانی باغملک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین باغملک: تجلیل از دانش آموزان نخبه قرانی باغملک جلسه تقدیر از دانش آموزان نخبه ی قرآنی باغملک با حضور فرماندار،کارشناسان و مربیان قرآن،امام جمعه موقت شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۳۱ خرداد ساعت 00:52

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، جلسه تقدیر از دانش آموزان نخبه ی قرآنی باغملک با حضور فرماندار،کارشناسان و مربیان قرآن،امام جمعه موقت شهرستان برگزار شد.
دراین جلسه ابتدا خداداد کردی مدیر آموزش و پرورش باغملک ضمن تقدیر از دانش آموزان و مسئولین و ابراز خرسندی از حضور نوجوانان پرنشاط و با استعداد شهرستان در مسابقات قرآنی و کسب رتبه های خوب و قابل تقدیر در سطح استان و منطقه ،به آمار و رتبه های برتر اشاره کردند و گفتند،درباغملک تعداد 8650 نفر در سطح اموزشگاه های شهرستان،128نفر در سطح منطقه 25نفر در سطح استان حائز رتبه های بسیار خوب شدند،.
کردی در ادامه به تاثیرات قرآن در جامعه پرداخت و بیان کرد: ارتباط با کلام وحی ، دستیابی به دانش های دست نیافتنی ، بیان نکات تاریخی است که در کتاب های تاریخی دست نوشته بشر هیچ نشانه ای از آن دیده نمی شود .: اهمیت قرآن در زندگی ما بسیار زیاد است به گونه ای که اثر آن در ابعاد مختلف زندگی از جمله مسائل فردی و اجتماعی هر روز قابل مشاهده است وکسی که با قرآن انس پیدا کند در دنیا و اخرت به سعادت خواهد رسید.قران تنها پناهنده ای است که قصدفریب ندارد .ما باید به نقش قرآن در زندگی توجه بیشتری کنیم زیرا انس با قرآن سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد.کردی در ادامه اظهار داشت ما در منطقه استعدادهای بسیار خوبی داریم که برای پرورش و رشد این استعداد ها باید تلاش کنیم و فضای مناسب در حد توان دراختیار نوجوانان و نونهالان قرانی بگذاریم.ایشان در پایان سخنان خود از خانم میرسالاری مدیر و مربی دارالقرآن،اقایان کریمی نژاد ،محمدی نسب ،حمزه شیخی و قیصری مربی قرآن تقدیر و تشکر کردند.
در ادامه جلسه حاج اقا باغ شیرین امام جمعه موقت شهرستان نیز ضمن تقدیر و ارزوی توفیق برا دانش اموزان نخبه و مربیان و مسئولین قرآنی ،اظهار کرد،قران سفره پر برکت الهی است که هرکس با توجه به ظرفیت و تمایل قلبی و ظرفیت خویش میتواند از آن بهره بگیرد.و مخصوصا  این ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که ظرفیت خود را بالا ببریم و در راه پربرکت قرآن قدم برداریم و از نعمت الهی نهایت استفاده را ببریم.
در ادامه حیائی اهوازی فرماندار باغملک ضمن اعلام حمایت مالی در حد توان برای برپایی کلاس های قرآن ،برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی نخبگان قرآنی اظهار داشت: قرآن کریم بهترین هدیه الهی است که باید از آموزه های آن درس بگیریم تا به سعادت برسیم.
وی ادامه داد: افرادی که در راه آموزش و فراگیری علوم قرآنی گام بر می دارند قابل احترام هستند زیرا ما را با کلام وحی آشنا می کنند.
والدین برای آشنایی فرزندانشان با کلام وحی مسوولیت خطیری را در کنار معلمان و مربیان قرآنی در مدارس و دارالقران ها بر عهده دارند که لازم است از این مسئولین و این نخبگان که در واقع چشم امید آینده اسلام و سرزمین اسلامی هستند حمایت شود . در پایان این جلسه لوح تقدیر و هدایایی به نخبگان و مربیان قرآنی اهدا شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن