تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798377981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلند قامتان ایران بالاخره ولاسکو را شکست دادند + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: شاگردان لوزانو برای صعود به مرحله نهایی مسابقات و حفظ شرایط خود در گروه بندی a لیگ جهانی نیاز دارند که جز 5 تیم اول مسابقات باشند.بازی های ایران در هفته دوم در صربستان برگزار می شود. و هفته سوم در تهران خواهد بود. تا تیم ملی 9 بازی انجام دهد.

بلند قامتان ایران بالاخره ولاسکو را شکست دادند
پیروزی ایران بر آرژانتین تیم ملی والیبال ایران ، آرژانتین را شکست داد. از روز سوم هفته اول مسابقات لیگ جهانی ، تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم ملی آرژانتین قرار گرفت و نتیجه بازی را 3-2 پیروز شد.  تیم ملی والیبال ایران در شرایط پیروز می شد که پس از جدایی خولیو ولاسکو از تیم ملی و زمان مربیگری کواچ ایران و آرژانتین بایکدیگر رو به رو شده بودند و آرژانتین پیروزشده بود. خولیو ولاسکو مربی اسطوره ای والیبال و شخصیت مورد علاقه بازیکنان تیم ملی بوده و به همین دلیل شکست تیم او بسیار سخت به نظر می رسید. با این همه شاگردان لوزانو موفق شدند 2 ست اول مسابقه را 25-22 و 25-20 پیروز شوند اما ست سوم و چهارم را 25-21 و 25-13 و در ست پنجم با 15-11 به پیروزی رسیدند.ست اول 25-22 ایرانست اول بازی بسیار نزدیک آغاز شد. هرچند تیم ملی ایران در امتیاز 3 پیش افتاد واین جلو افتادن را هم حفظ کرد اما بازی بسیار پایاپای بود. شاگردان لوزانو در این ست زودتر از حریف به امتیازهای فنی 8 و 16 برای استراحت فنی یک و دو رسیدندو ابتکار عمل را در دست داشتند. بعد از امتیاز 16 ایران یک بار فاصله اش را زیاد کرد و در امتیاز 21 یک بار دیگر . تیم آرژانتین اما در روحیه و البته فیزیک بدنی کم آورد و ست اول به نام ایران به ثبت رسید.

 بلند قامتان ایران بالاخره ولاسکو را شکست دادند
دیدار  تیم ملی والیبال ایران با آرژانتین
ست دوم 25-20 ایرانبا حفظ ترکیب اصلی ایران در شروع ست ، نمایش ست دوم هم بسیار به ست اول شبیه بود. مخصوصا این که ابتکار عمل در اختیار ایران بود و علی رغم اینکه بازی پایاپای پیش می رفت شاگردان لوزانو برتر بودند.این بار اما در امتیاز 17 هم دوتیم برابر شدند اما از امتیاز بعدی ایران فاصله لازم را ایجاد کرد و در نهایت ست دوم را هم با پیروزی پشت سر گذاشت . اتفاقی که شاید بازیکنان خودشان هم باورشان نمی شد. به این شکل به دست بیاید.
 بلند قامتان ایران بالاخره ولاسکو را شکست دادند
دیدار تیم های والیبال ایران و آژانتینست سوم 25-21 آرژانتینآرژانتینی ها به امتیازهای این مسابقه نیاز بسیار زیادی داشتند. ست سوم تحت تاثیر انرژی و انگیزه آنها آغاز شد. ایران با همان ترکیب به میدان آمد و تا امتیاز و استراحت فنی اول همه چیز مانند ست های گذشته بود. این بار اما ولاسکو و یارانش در امتیاز 11-8 جلو افتادند و دیگر تیم ملی به آنها رسید.
 بلند قامتان ایران بالاخره ولاسکو را شکست دادند
پیروزی شاگردان لوزانو
ست چهارم 25-13 آرژانتینشاگردان لوزانو در این ست نمایش ضعیفی داشتند. آنها که می توانستند بازی را 2 امتیازی پیروز شوند اما بسیار بد عقب افتادند و 8-4 و بعد 16-11 وقت استراحت فنی را از دست دادند. شیوه بازی به شکلی شد که لوزانو تیم را تغییر داد برای استراحت و ست چهارم با شکست سنگنین 25-13 همراه بود.
 بلند قامتان ایران بالاخره ولاسکو را شکست دادند
بازی تیم والیبال در لیگ جهانیست پنجم 15-11 ایران
ست پنحم علی رغم اینکه خوب تمام شد اما خوب شروع نشد . شاگردان لوزانو در این ست شریفات را در ترکیب اصلی می دیدند و بازی را با اختلاف 2 امتیاز عقب افتادند . 3-1 برای آرژانتین می توانست به معنی پایان بازی باشد. موسوی و یکی از بازیکنان آرژانتین حسابی با هم بحث کردند و در نتیجه کارت قرمز هم گرفتند. سرویس های سعید معروف ایران را 6-5 پیش انداخت.بعد بازی 8-5 شد و و بعد 13-10 . ایران با این فاصله 3 امتیازی به پیروزی در این دیدار دست پیدا کرد.
بلند قامتان ایران بالاخره ولاسکو را شکست دادند
پیروزی ایران مقابل آرژانتینتیم ملی والیبال ایران با پیروزی در این مسابقه به جمع تیم های تک بردی جام پیوست . شاگردان لوزانو برای صعود به مرحله نهایی مسابقات و حفظ شرایط خود در گروه بندی a لیگ جهانی نیاز دارند که جز 5 تیم اول مسابقات باشند. ایران برای رسیدن به این رتبه باید پیروزی های بیشتری به دست بیاورد. بازی های ایران در هفته دوم در صربستان برگزار می شود. و هفته سوم در تهران خواهد بود. تا تیم ملی 9 بازی انجام دهد .عصرایراناخبار مرتبط:والیبال ایران مقابل قهرمان جهان شکست خورد + اظهارات سرمربی های دو تیمحضور هنرمندان و ورزشکاران در مراسم تجلیل از ملی پوشان والیبال + تصاویرپایکوبی و جشن ملی پوشان والیبال بعد از شکست چین + تصاویراولین شکست بازیکنان والیبال در انتخابی المپیک + تصاویرتمرین پرهیجان ملی‌پوشان والیبال ایران در ژاپن
مطالب پیشنهادی


آموزش جالب معماری داخلی + فیلم بسیار زیبا


دیگه وقتشه جلوی ریزش موهات رو بگیری!!!


خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





یکشنبه 30 خرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن