تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802805692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرشاسبی: همچنان به دنبال کاوه رضایی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گرشاسبی: همچنان به دنبال کاوه رضایی هستیم
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در صورتی که توافق با برانکو در مورد بازیکنان ملی پوش صورت نگیرد،اردوی خارجی این تیم منتفی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، گرشاسبی،عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان جلسه هیات مدیره در برابر خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.
او در رابطه با ماحصل جلسه امروز گفت: جلسه امروز بر اساس سه بخش تیم های پایه، مسائل مالی و نقل و انتقالات باشگاه صورت گرفت. ما به دنبال این هستیم تا با قدرتمند کردن تیم های پایه شرایط خوبی را برای نتیجه گرفتن ایجاد کنیم.
حمیدرضا گرشاسبی در مورد اینکه وظیفه سخنگوی باشگاه با توجه به جدایی حسین عبدی بر عهده چه شخصی است گفت: دراین مورد صحبتی صورت نگرفته است و آقای طاهری همه کاره است و ایشان صحبت می کنند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه از نقل و انتقالات رضایت دارند یا خیر و بحث کاوه رضایی گفت: ما همچنان به دنبال تقویت تیم هستیم و در مورد کاوه رضایی هم پیگیری ها در حال انجام است و هنوز به دنبال این قضیه هستیم. ان شاءالله تیم کاملی را روانه مسابقات خواهیم کرد تا انتظارات را برآورده کند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه از سوی وزارت ورزش فشاری برای مبالغ بازیکنان در نظر گرفته شده است یا خیر گفت: این مساله مربوط به اکنون نیست و سقف قرارداد مدت هاست پیگیری می شود. همیشه این حساسیت وجود داشته و فصل گذشته هم بوده است. تمام باشگاه ها همانطور که در فصل گذشته قرارداد بازیکنان را در سایت قرار داده اند در این فصل هم ملزم به این مساله هستند و پرسپولیس و استقلال از این قاعده مستثنی نیستند. نمی دانم چرا اکنون برخی به این مساله دامن می زنند و این در حالی است که شخص وزیر همیشه روی آن حساسیت داشته و شفاف سازی در اولویت بوده است. مسلما مبالغ بالا هم به بازیکن و هم به فوتبال ضربه می زند و ما در گذشته هم دیدیم که برخی تیم ها ستاره های زیادی داشتند اما محو شدند و این مساله چاره ساز نیست.   گرشاسبی در مورد احتمال لغو اردوی پرسپولیس نیز گفت: این مساله به تصمیم برانکو مربوط است. در این باره صحبت شد اما بستگی به اردوی تیم ملی و نظر برانکو دارد. پرسپولیس 7 بازیکن در تیم ملی دارد و نمی خواهیم تیمی نیم بند و ناقص راهی این رقابت ها کنیم و البته هر چه برانکو تصمیم بگیرد همان است و در صورتی که خواهان برگزاری اردو باشد ما خواهیم پذیرفت.   گرشاسبی که به تازگی طی حکمی جانشین افشارزاده در پست مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی شده است در این باره هم گفت: من کارمند سیستم هستم و در وزارت کشور به من هر ابلاغی شود انجام می دهم و انجام وظیفه می کنم. پیش از این در پست دیگر و در تهران انجام وظیفه می کردم اکنون کل کشور. ان شاالله بتوانم وظیفه ام را به خوبی انجام دهم.
عضو هیات مدیره سرخپوشان در پایان در مورد مسائل حقوقی باشگاه و طلب بازیکنان و مربیان خارجی گفت: این به بحث حقوقی باشگاه مربوط است و تصمیمات در این باره گرفته شده است.

16:50  1395/03/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن