تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815546511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می‌خواهند پای قهرمان بوکس آسیا را قطع کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
می‌خواهند پای قهرمان بوکس آسیا را قطع کنند
می‌خواهند پای قهرمان بوکس آسیا را قطع کنند قهرمان مشت زن آسیا که به دلیل تصادف در بیمارستان به سرمی برد در صورت تامین نشدن هزینه عمل پای خود را از دست خواهد داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی سلمانی قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا که از 17 خرداد به دلیل تصادف در یکی از بیمارستان‌های رشت بستری است در صورت تامین نشدن هزینه های عمل جراحی پای چپ خود را از دست خواهد داد.

وی که تا ماه گذشته در اردوی گزینشی تیم ملی مشت زنی ایران برای شرکت در المپیک ریو حضور داشت به دلیل مشکلات مالی و معیشتی این اردو را ترک کرد.

طبق گفته مربیان وی، تا کنون در دو عمل جراحی انجام شده حدود 21میلیون تومان هزینه شده و دیگر توانایی پرداخت عمل های دیگر وجود ندارد.

به دلیل نداشتن منابع مالی چند روزی است عمل وی به تاخیر افتاده و پاهای وی سیاه شده که امیدواریم با کمک مسئولین و خیرین هر چه سریعتر هزینه ها تامین شود.

سه نشان طلای جوانان و یک نشان برنز مشت زنی بزرگسالان آسیا و چندین دوره قهرمانی رقابت‌های بین المللی و ملی از مهمترین افتخارات علی سلمانی بوکسور گیلانی است.

منبع: فارس


95/3/30 - 14:23 - 2016-6-19 14:23:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن