تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820827101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد تمدید نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مهلت ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد تمدید نمی‌شود
رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد در سامانه ماموریت و انتقال تا 31 خرداد ماه خبر داد.


علیرضا وحیدی رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ثبت‌نام اعضای هیات علمی در سامانه ماموریت و انتقال گفت: ثبت‌نام در این سامانه که از اول خرداد آغاز شده بود تا 31 خرداد 95 تمدید شد.


رییس مرکز جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تاکید کرد: ثبت نام ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی تنها از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی amoozesh.iau.ir صورت می‌گیرد.


وی افزود: واحدها و هیات‌های اجرایی جذب استان مبدا، بررسی تقاضای ماموریت یا انتقال اعضای هیات علمی خود را از تاریخ 21 خرداد آغاز و در صورت موافقت، نتیجه را برای انجام اقدام بعدی به واحدها و هیات‌های اجرایی جذب استان مقصد اعلام می‌کنند و در صورت موافقت واحدها و هیات‌های اجرایی جذب استان مقصد با درخواست متقاضیان، مراتب برای بررسی و صدور احکام مربوط به امور هیات علمی سازمان مرکزی ارسال می‌شود.


وحیدی با تاکید بر اینکه این مهلت قابل تمدید نیست و متقاضیان ضرورت دارد در این مدت باقیمانده درخواست خود را در سامانه ثبت کنند، اظهار داشت: امور هیات علمی سازمان مرکزی نتیجه درخواست‌ها را حداکثر تا تاریخ 5 مرداد به واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد برای برنامه‌ریزی آموزشی و صدور احکام حقوقی ارسال می‌کند.


وی یادآور شد: متقاضیان می‌‌توانند همه فرآیند درخواست ماموریت و انتقال خود را از طریق سامانه ماموریت و انتقال اعلام شده پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به واحدهای مبدا، مقصد و امور هیات علمی سازمان مرکزی خودداری کنند.





۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن