تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814923755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اپلیکیشن iMessage آیفون برای اندروید!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اپلیکیشن iMessage آیفون برای اندروید!




شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل برای رونمایی از اپلیکیشن iMessage برای اندروید در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی برنامه‌ریزی کرده است.





zoomit.ir - حسین  خلیلی صفا: شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل برای رونمایی از اپلیکیشن iMessage برای اندروید در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی برنامه‌ریزی کرده است. 



اپل در جریان WWDC 2016 اپلیکیشن iMessage را برای اندروید رونمایی می‌کند



در روزهای آینده شاهد برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل یا همان WWDC 2016  خواهیم بود. شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل برای رونمایی از اپلیکیشن iMessage به منظور استفاده در اندروید در این مراسم برنامه‌ریزی کرده است. به نظر می‌رسد کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری که سرویس‌های ارتباطی را نیز ارائه می‌کنند، به این نتیجه رسیده‌اند که پشتیبانی از سایر پلتفرم‌ها را نیز باید برای جذب هر چه بیشتر کاربران در نظر بگیرند.


گوگل نیز در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگانش، از اپلیکیشن ارتباطی جدیدی با عنوان Allo رونمایی کرد که در آینده‌ی نزدیک برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر خواهد شد. اپلیکیشن Allo قادر است تا با لیست مخاطبان در گوشی کاربران هماهنگ شده و قابلیت‌هایی را نظیر دستیار گوگل درون اپلیکیشن برای ارائه‌ی پیشنهادات، کادرهای قابل تنظیم از نظر سایز، اموجی، استیکر و پاسخ‌های هوشمند را در کنار رمزنگاری در اختیار کاربران قرار دهد.


با توجه به انتشار Allo برای iOS توسط گوگل، انتشار آی مسیج برای اندروید را باید پاسخی از سوی اپل به سیاست در پیش گرفته شده برای گوگل خواند. اپل پیش از این سه اپلیکیشن را برای اندروید منتشر کرده که شامل اپل موزیک، Move to iOS و ‌‌Beats Pill است. اپلیکیشن Move to iOS با هدف تسهیل انتقال اطلاعات کاربران به آیفون اپل توسعه داده شده است. تیم کوک پیش از این به این موضوع اشاره کرده بود که اپل در نظر دارد تا با انتشار اپل موزیک برای سایر پلتفرم‌ها، موقعیت را برای عرضه‌ی سایر سرویس‌های اپل برای کاربران دیگر پلتفرم‌ها بسنجد.






تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن