تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازخواست مدیرعامل بوئینگ برای معامله با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازخواست مدیرعامل بوئینگ برای معامله با ایران
دو قانونگذار ارشد آمریکایی روز جمعه از نامه‌نگاری مجدد با شرکت هوافضا و صنایع دفاعی آمریکایی بوئینگ درباره فروش هواپیما به ایران خبر داده‌اند.
کد خبر: ۵۹۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ - 18 June 2016


دو قانونگذار ارشد آمریکایی روز جمعه از نامه‌نگاری مجدد با شرکت هوافضا و صنایع دفاعی آمریکایی بوئینگ درباره فروش هواپیما به ایران خبر داده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، این دو نماینده جمهوری.خواه مجلس نمایندگان آمریکا در این نامه مدعی شده‌اند که فروش هواپیما به ایران می‌تواند امنیت ملی آمریکا را به خطر بیندازد.

جب هنسارلینگ و  پیتر روسکام در نامه.ای که جمعه به بوئینگ نوشته اند خاطر نشان کرده‌اند: «شرکت‌های آمریکایی نباید در تسلیحاتی کردن رژیم ایران، شریک جرم شوند.

 ایران سه‌شنبه اعلام کرد با شرکت بوئینگ برای خرید هواپیما به توافق دست پیدا کرده است.

دو قانونگذار ارشد آمریکایی، از .دنیس میلنبرگ، مدیر عامل بوئینگ خواسته.اند درباره وضعیت مذاکرات با طرف ایرانی برای معامله هواپیما توضیح بدهد.

جب هنسارلینگ و پیتر روسکام از مدیر عامل بوئینگ پرسیده‌اند که آیا این شرکت می‌تواند ضمانت بدهد که دولت ایران نمی‌تواند هواپیماهای مسافربری خریداری شده از این شرکت را به هواپیمای باری تبدیل کند.

هنسارلینگ رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان و روسکام رئیس کمیته فرعی نظارت در مجلس نمایندگان آمریکا است. روسکام پیش از این هم چندین بار به بوئینگ در همین رابطه نامه نوشته است.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن