تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821264964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر سوریه در مسکو از سرنوشت "ابوبکر البغدادی" پرده برداشت


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: وی ادامه داد: «قرار است که وزیران دفاع روسیه و سوریه دیداری با هم داشته باشند ولی مکان و تاریخ این دیدار هنوز مشخص نیست.»

به گزارش تراز ،«"ریاض حداد" سفیر سوریه در روسیه از سرنوشت "ابوبکر البغدادی" رهبر گروهک تروریستی داعش پرده برداشت.»ریاض حداد در این ارتباط گفت: «ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش زخمی شده و به زودی خواهد مرد. هر چند که اطلاعات مشخصی درباره کشته شدن او وجود ندارد، ولی اطلاع دقیق و قطعی دارم که رهبر داعش زخمی شده است.»
وی ادامه داد: «قرار است که وزیران دفاع روسیه و سوریه دیداری با هم داشته باشند ولی مکان و تاریخ این دیدار هنوز مشخص نیست.»اخیرا رسانه های وابسته به داعش اعلام کرده بودند  که ابوبکر بغدادی در حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف تحت امر آمریکا در حومه رقه کشته شده است. سخنگوی ائتلاف تحت رهبری آمریکا برای مبارزه با داعش اما می‌گوید که چنین خبری را در حال حاضر تایید نمی‌کند.پیشتر رسانه‌ها اخباری را مبنی بر زخمی شدن ابوبکر بغدادی در حملات ائتلاف تحت امر آمریکا در حومه رقه، پایتخت خودخوانده داعش در سوریه منتشر کردند، اما پنتاگون در آن هنگام این خبر را تایید نکرد.سخنگوی ائتلاف تحت رهبری آمریکا برای مبارزه با داعش  گفته که ما گزارش‌ها درباره کشته شدن البغدادی را دیدیم اما در حال حاضر هیچ چیز را تایید نمی‌کنیم.نیروهای عراقی نیز اخیرا اعلام کرده بودند که یک جنگنده وابسته به نیروی هوایی عراق کاروان ابوبکر بغدادی را در مرزها با سوریه با حمله‌ای هوایی هدف قرار داد.


منبع: جام نیوز







زمانبندی انتشار: 28 خرداد 1395 - 14:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن