تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820830308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره شهدای حزب موتلفه اسلامی در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


یادواره شهدای حزب موتلفه اسلامی در همدان استان‌ها > همدان - پنجاه و یکمین یادواره شهدای حزب موتلفه اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم ، استاندار همدان ، رییس سابق دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره و جمعی از مسئولان استانی و عموم در همدان برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ محمود الفت، دبیر حزب موتلفه استان در این یادواره گفت: 26 خرداد یادآور شهادت شهیدان امانی، بخارایی ، صفار هرندی و نیک نژاد است که از حزب موتلفه اسلامی در شرایط خفقان رژیم پهلوی جان خود را در دفاع از ارزش های دینی نثار کردند. وی افزود: رژیم شاه 26 خرداد این شهدا را به جرم دفاع از اسلام ناب محمدی و اعدام انقلابی حسنعلی منصور به میدان تیر آورد چرا که این تشکیلات همواره خود را مطیع رهبر و هدفشان دانسته و هدف خود از این کار را انجام تکلیف شرعی نه به حکومت رسیدن می دانستند بلکه به دنبال حاکمیت اسلام و فقه بودند.
الفت، با بیان اینکه شهدا دین بزرگی به گردن ما دارند عنوان کرد: در کنار این شهدا و گرامیداشت یاد شهیدان مدافع حرم، یاد می کنیم از شهدای بسیجی که در فتنه 88 یا همان انقلاب رنگی و کودتای ناموفقی که از طرف دشمنان داخلی و خارجی طراحی اما به دلیل هوشیاری مردم و رهبری بر ملا شد، که متاسفانه خیلی از خواص به دلیل بی بصیرتی و کم بصیرتی لغزیدند. وی تصریح کرد: اینها نرفتند که اشراف روز به روز شکم هایشان را فربه کرده و به خانواده شهدا دهن کجی شده یا خون به دل رهبری شود، اینها نرفتند که ارزش ها کمرنگ شود و عزت ها به حراج گذاشته شوند و به دشمنان لبخند زده و به دوستان اخم شود. دبیر موتلفه در همدان ادامه داد: مشی بچه های انقلاب در مقابل عناصر ضد انقلابی پرهیز تقلید از بیگانگان و جلوگیری از نفوذ و سلطه فرهنگی است و هم اکنون مسئله اقتصادی را مسئله اصلی کشور می دانیم چرا که تکیه دولت باید روی اقتصاد مقاومتی به عنوان مصونیت سازی و احیا تولید داخلی باشد. الفت، موتلفه را تشکیلاتی منتقد و نه مخرب دولت است عنوان کرد و افزود: این حزب اتحاد دولت و ملت را طالب است و اعتمادی به امریکا به عنوان دشمن شماره یک ندارد چرا که نمونه این بی اعتمادی مذاکرات هسته ای بود. وی بیان کرد: حزب موتلفه اسلامی طبق وظیفه خود همواره در حال رصد مسائل استان بوده و نمونه آن حضور فعال در انتخابات اسفند ماه سال گذشته بود. وی ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی هوشیارانه و دلسوزانه هشدار می دهد که با هر گونه شکاف سیاسی در راس تصمیم گیری های استان برخورد خواهد کرد.  

کلید واژه ها: حزب مشارکت -




پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 20:33:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن