تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802186760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار :750 پروژه در دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری اجرایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار :750 پروژه در دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری اجرایی شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در طول سه سال دولت تدبیر و امید در این استان 750 پروژه همزمان با فعالیت دولت یازدهم یا بهره برداری شد و یا کلنگ آن به زمین زده شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی، شامگاه چهارشنبه، در نشست هم اندیشی و ضیافت افطار اعضای شورای اداری چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ها 14 هزار میلیارد ریال هزینه شده که باعث تقویت زیرساختهای عمرانی شده است.
وی تاکید کرد: در این مدت چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات و کمک های بلاعوض از محل مواد 10 و 12 برای پروژه های چهارمحال و بختیاری جذب شده است.
سلیمانی دشتکی افزود: سال گذشته برای ایجاد ازدواج جوانان 13 هزار و 620 فقره تسهیلات بانکی به ارزش 450 میلیارد ریال، 33 میلیارد ریال کمک های خیری، 30 میلیارد ریال از محل کمک های بهزیستی و 18 میلیارد ریال از اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.
وی تصریح کرد: در دولت یازدهم دو هزار و 100 واحد مسکن برای مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی ساخته و زیرساخت های هفت هزار و 250 واحد مسکونی آماده شده و دو هزار و 700 واحد مسکونی نیز تا پایان سال آینده ساخته می شود.
رئیس شورای اداری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این مدت زمین های کشاورزی مجهز به سیستم آبیاری نوین استان به 50 هزار هکتار رسید.
وی اضافه کرد:طبق پیگیری های انجام شده تا دو ماه دیگر بیمارستان های چلگرد، بروجن و مالخلیفه بهره برداری و طرح توسعه ای بیمارستان های لردگان و آیت الله کاشانی شهرکرد تا آخر امسال بهره برداری می شود.
سلیمانی دشتکی عنوان داشت: آسفالت 700 هزار متر مربع از معابر 54 روستا، اختصاص چهار هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار و واگذاری 110 دستگاه ماشین آلات به شهرداری ها، اختصاص 930 میایارد ریال برای گازرسانی به 37 روستا و دو شهر، تکمیل 17 ورزشگاه، پرداخت 940 میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبرسانی و اجرای 144 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در 9 شهر و 125 کیلومتر شبکه آبرسانی چهارمحال و بختیاری با مشارکت مردم در دولت یازدهم انجام شده است.
وی اظهار کرد: واگذاری خدمات رسانی آب و فاضلاب 10 شهر به بخش خصوصی، احداث 150 کیلومتر بزرگراه، اجرای 600 کیلومتر روکش آسفالت، رفع 121 نقطه حادثه خیز، بازگشایی امتداد بلوار آیت الله کاشانی و عقب نشینی خیابان ملت شهرکرد، افتتاح مراکز دیجیتال صدا و سیما، افتتاح 136 دفتر پیشخوان خدمات دولت و آغاز عملیات اجرایی کمربندی شمالی شهرکرد از دیگر اقدامات دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: گشایش اعتباری و ارزی تسهیلات پتروشیمی لردگان، راه اندازی کارخانه حجاب، کمک به احداث زائرسرای مشهد، افتتاح فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، برگزاری یادواره ها و کنگره ملی شهدا، کمک به حوزه علمیه بازفت، برنامه ریزی برای توسعه سالانه هفت هزار و 100 هکتار زمین دیم و شیبدار به منظور کشت گیاهان دارویی، گل محمدی و درختان مثمر کم آب بر نیز در دولت یازدهم محقق شد.
وی بیان کرد: در این مدت تعیین تکلیف 295 واحد صنعتی نیمه تمام، نیمه فعال و تعطیل مشخص و زمینه اجرای پروژه های بزرگ ملی در چهارمحال و بختیاری مانند طرح های انتقال آب بن _ بروجن، راه آهن اصفهان _ شهرکرد _ اهواز، جاده های ارتباطی و غیره به سرانجام رسید که باعث تحول همه جانبه در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و اشتغال می شود.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: به زودی با شش هزار و 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری زمینه اشتغال یک هزار و 500 نفر فراهم می شود.
وی عنوان کرد: تا پایان سال جاری نیز زمینه ایجاد 10 هزار شغل در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری ایجاد فراهم می شود.
گفتنی است ، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران و ائمه جمعه شهرهای مختلف استان نیز حضور داشتند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 14:16:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن