تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه هماهنگی پایگاه های اوقات فراغت شهرستان رشتخوار برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلسه هماهنگی پایگاه های اوقات فراغت شهرستان رشتخوار برگزار شد جلسه هماهنگی پایگاه های اوقات فراغت شهرستان رشتخوار با حضور مسئولین و رابطین پایگاه های اوقات فراغت برگزار شد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد ساعت 09:19

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، جلسه هماهنگی پایگاه های اوقات فراغت شهرستان رشتخوار با حضور مسئولین و رابطین پایگاه های اوقات فراغت برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده تعداد پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی در شهر و روستاهای شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش می یابد و تنوع طرح ها نیز بیشتر خواهد بود.
محمد قاسم پور ازفعال شدن ۷ پایگاه اوقات فراغت وابسته به آموزش و پرورش در مركز شهرستان و دیگر پایگاه های اوقات فراغت در روستاها خبر داد.
وی ادامه داد: دبیری ستاد اوقات فراغت شهرستان نیز همچون سال گذشته از سوی فرماندار و رئیس ستاد اوقات فراغت شهرستان به آموزش و پرورش واگذار شده و تأیید برهمكاری تمام نهادها و ادارات شهرستان انجام گرفته است. ایشان یادآورشدند امر تربیت تعطیل پذیر نیست و تعطیلات تابستان زمانی قابل توجه از سن رشد و زندگی دانش آموز را تشكیل می دهد لذا وظیفه و رسالت پایگاه های اوقات فراغت در راستای اهداف آموزش و پرورش و مطابق با سند تحویل بنیادین می باشد.
مدیر آموزش و پرورش خطاب به مسئولین و پرسنل پایگاه های اوقات فراغت تأكید کرد كه دو موضوع اوقات فراغت و فوق برنامه را با جدیت و به طور كارشناسی مد نظر داشته باشند.
محمد قاسم پور توجه به تمام ساحتهای تربیتی را یاد آور شد و نهادینه شدن نظم، احساس مسئولیت، نوع دوستی، نشاط و شادبی، افزایش روحیه امید، كار در جمع، شناسایی و رشد استعدادها و خلاقیت، مهارت آموزی و ... رادر طول طرح اوقات فراغت مهم دانستند . وی پوشش حداكثری دانش آموزان و توجه ویژه نسبت به افراد كم بضاعت را از جمله انتظارات آموزش و پرورش برشمرد.
دراین نشست مسئولین ادارات فنی وحرفه ای و كمیته امداد امام (ره) آمادكی خود را در جهت همكاری با آموزش و پرورش در بخش اعزام مربی، تجهیزات، و امور مالی اعلام نمودند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن