تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819473502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقسیم امتیازهای سوئیس و رومانی در گروه نخست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تقسیم امتیازهای سوئیس و رومانی در گروه نخست
دیدار سوئیس و رومانی در گروه یک جام ملت‌های اروپا برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب : در ادامه رقابت های جام ملت های اروپا یک دیدار برگزار شد  که در آن رومانی برابر سوئیس به میدان رفت که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تیم زردپوش به پایان رسید ولی در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


در این دیدار سوئیسی ها موقعیت های زیادی برای گل داشتند که مهمترین آن را صفروویچ در دقیقه 6 از دست داد. در ادامه نیز بارها این تیم صاحب موقعیت شد که نتوانست از فرصت های خود استفاده کند.


در دقیقه 19 داور روس بازی یک پنالتی برای تیم رومانی گرفت که استانکو این ضربه را وارد دروازه کرد. بعد از این گل نیز سوئیس میدان داری کرد و صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شد که با بی دقتی بازیکنانش این فرصت ها از دست رفت تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر رومانی به پایان برسد.



تقسیم امتیازهای سوئیس و رومانی در گروه نخست



به گزارش ایسنا، در نیمه دوم سوئیس برای زدن گل تساوی بی‌تابی کرد و چند موقعیت گل را توانست روی دروازه رومانی ایجاد کند. در نهایت نیز این شاگردان پپگوویچ بودند که به آنچه شایسته بازی خوب‌شان بود دست یافتند و توانستند دروازه رومانی را باز کنند. ادمیر مهمدی در دقیقه 57 با شوت روی پای خود دروازه رومانی را باز کرد تا بازی با تساوی یک بر یک جریان یابد. بعد از این گل نیز ژمایلی جای خود را به لانگ داد تا سوئیسی استحکام دفاعی خود را بیشتر کنند. در ادامه دو تیم صاحب چند موقعیت نصفه ونیمه شدند که ثمری نداشت و در نهایت این تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم برای صعود چشم به دیدار آخرشان داشته باشند.


در دیگر دیدار این گروه فرانسه میزبان باید برابر آلبانی به میدان برود. شاگردان دشان در صورت برد اولین تیم صعود کننده یورو به مرحله بعد خواهند بود.




تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن