تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819485636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر جهانگیری از دانش‌آموزان یک مدرسه!


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاون اول رئیس جمهور از اقدام دانش آموزان یک مدرسه در کشور در پس دادن هدیه خود به دلیل اینکه ساخت خارج از کشور بود تقدیر و بر لزوم حمایت از تولید داخل تاکید کرد.

به گزارش تراز ،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تقدیر از اقدام  دانش‌آموزان یک مدرسه در پس دادن هدیه خود به دلیل اینکه ساخت خارج از کشور بود، بر لزوم حمایت از تولید داخل تاکید کرد.

متن این پیام جهانگیری به شرح زیر است:

بدون تردید گفتمان سازی و فرهنگ سازی برای اقتصاد مقاومتی از اقدامات ضروری است که جز وظایف رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، سازمان های مردم نهاد، نخبگان جامعه و در یک کلام صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی کشور است اما بعضا شاهد رفتارهایی از بچه های این سرزمین هستیم که برای ما بزرگتر ها آموزنده است.

در جلسه ای که با اعضای عمومی شورای فرهنگ داشتم، دبیر این شورا به اقدام دانش آموزان یک مدرسه در پس دادن هدیه‌های خود به دلیل اینکه ساخت خارج از کشور بودند اشاره کرد که جای تقدیر بسیار دارد.

این گونه تفکر ور فتار بسیار ارزشمند است و باید گسترش یابد که اگر در همه سطوح جامعه رسم و الگو شود، منجر به رونق تولید داخل خواهد شد. البته ناگفته نماند که تولید کننده‌های داخلی هم باید روز به روز بر کیفیت تولیدات خود بیافزایند چرا که بازار در دنیای امروز عرصه رقابت بهترین‌ها است.


منبع: ایسنا







زمانبندی انتشار: 26 خرداد 1395 - 15:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن