تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819193526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالانه 1770 تن عسل در همدان تولید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سالانه 1770 تن عسل در همدان تولید می شود استان‌ها > همدان - سالانه 48 هزار تن گوشت مرغ در استان همدان تولید می‌شود، که با این میزان همدان رتبه 16 تولید گوشت مرغ کشور را کسب کرده است .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ محمد نظرپور، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت از تولید سالانه یک هزار و 770 تن عسل در استان همدان خبر داد و افزود: استان همدان رتبه نهم تولید عسل در کشور را به خود اختصاص داده است. وی از تولید سالانه 28 هزار تن گوشت قرمز و 14 هزار تن تخم‌ مرغ خبرداد و تصریح کرد: با این تولیدات استان همدان به ترتیب رتبه یازدهم و چهاردهم کشور را داراست.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: باید زیرساختهای لازم برای صادرات مرغ ایجاد شود چراکه 25 هزار تن از تولیدات مرغ استان همدان مازاد مصرف بوده و می‌توان آن را به کشورهای دیگر صادر کرد.
نظر پور با اشاره به احداث کشتارگاه زنجیره تولید مرغ در استان، یادآور شد: در حال حاضر 6 کشتارگاه در استان همدان فعالیت می‌کنند ولی احداث این کشتارگاه با خط دوم کشتار برای ایجاد زیرساخت لازم برای صادرات تولید مازاد مرغ استان همدان است.
وی گفت: سالانه 311 هزار تن شیرخام در استان همدان تولید می‌شود که معادل 4.3 درصد از تولیدات شیر کشور در استان همدان می باشد و رتبه نهم کشور را به خود اختصاص داده است.
وی در خصوص افت قیمت شیر نیز افزود: از ابتدای خردادماه خرید تضمینی شیر در 5 استان آغاز شود که قرار شد به 8 استان افزایش یابد و روزانه 1000تن شیر در کشور خرید می‌شود.  

کلید واژه ها: عسل -




چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 15:34:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن