تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819398838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ سرمایه گذاری نباید از حضور در استان پیشمان شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوین:
هیچ سرمایه گذاری نباید از حضور در استان پیشمان شود

قزوین


شناسهٔ خبر: 3686966 - چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
استانها > قزوین

.jwplayer { display: inline-block; } قزوین- استاندار قزوین گفت: تعامل و همکاری مدیران استان قزوین باید به گونه ای باشد تا هیچ سرمایه گذار داخلی و خارجی از حضور در استان قزوین پیشمان نشود. به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین که ظهرچهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: تصمیم گیری مدیران استان باید به گونه ای باشد تا سرمایه گذار از حضور در قزوین اظهار رضایت کند. وی افزود: بر تعامل و همکاری مدیران حوزه اقتصادی و زیربنایی با سرمایه گذاران تاکید جدی داریم و با شفاف سازی امور و برنامه ریزی منطقی باید کاری کنیم که اعتماد سرمایه گذاران خارجی و داخلی جلب شود و اهدافمان را محقق کنیم. محمدعلی قاسمی نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین هم گفت: با همکاری مدیران دستگاههای اجرایی تلاش می کنیم تا موانع سرمایه گذاری در استان برطرف شود تا بستر خوبی برای رونق اقتصادی استان فراهم شود.

وی افزود: در جلسات گذشته نسبت به رفع موانع تولید و تسهیل در فعالیت سرمایه گذاران فراهم شود و در جلسه امروز نیز مشکلات و تقاضای چند شرکت دیگر مورد بررسی قرار می گیرد. قاسمی تصریح کرد: شرکت های زرین موج رسانه، برای احداث نیروگاه خورشیدی، تامین آب برای شرکت طلاچین، کاهش قیمت زمین برای شرکت انرژی پاک، اختصاص زمین به شرکت یونیلیور برای طرح توسعه در جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با رویکرد مثبت برای حل آنها تصمیم گیری می شود.    مشکلات سرمایه گذاران داخلی و خارجی با دستور استاندار قزوین برطرف شد استاندار قزوین سپس با استماع گزارش صاحبان واحدهای صنعتی شاخص استان برای رفع مشکلات آنها دستور اکید صادر کرد. ماشاءاللهی مدیر شرکت زرین موج رسانه که برای ساخت نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۲۰ مگاوات متقاضی دریافت ۲۵۰ هکتار زمین شده است خواهان واگذاری این زمین برای آغاز عملیاتی اجرایی شد. ‌

‌ پس از بررسی درخواست این شرکت و با توجه به مشکل ایجاد شده در خصوص ۸۰۰ هکتار زمین مورد اختلاف با شرکت ایران خودرو مقرر شد پس از صدور حکم قطعی دادگاه واگذاری مشخص شود. استاندار قزوین موافقت کرد ۱۰۰ هکتار زمین در مدت یک هفته به این شرکت واگذار شود تا فاز اول اجرای ۳۰ مگاوات نیروگاه آغاز شود و سپس در صورت امکان ۱۵۰ هکتار زمین باقیمانده در همین مکان و یا بالای اتوبان برای ادامه طرح واگذار شود. موافقت با اختصاص ۴.۵ هکتار زمین برای توسعه شرکت یونیلیور استاندار قزوین در ادامه برای تامین زمین مورد نیاز شرکت یونیلیور دستور لازم صادر کرد. بغدادی مدیرعامل شرکت یونیلیور گفت: این شرکت با مشارکت سرمایه گذار خارجی در صدد اجرای طرح توسعه و لجستیک، بسته بندی با ۲۰ میلیون یورو سرمایه گذاری است که برای این کار به ۶۵ هزار مترمربع زمین نیازمندیم. وی بیان کرد: در صورت اجرای طرح توسعه برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد لذا از استاندار درخواست همکاری داریم تا بتوانیم صادرات خود را تا ۳۵ میلیون دلار افزایش دهیم.

در ادامه پس از بررسی موضوع توسط مدیران دستگاههای اجرایی با اختصاص ۴.۵ هکتار زمین برای اجرای طرح موافقت و مقرر شد دو هکتار دیگر پس از اجرای طرح تولیدی و ایجاد ۲۰۰ نفر اشتغال اختصاص یابد. تامین آب شرکت طلاچین در ادامه جعفرزاده مدیرعامل شرکت طلاچین تولید کننده محصولات غذایی گفت: با تولید ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تن سیب زمینی و صادرات ۳۰ میلیون دلاری قادریم در صورت تامین آب مورد نیاز شرکت بر اساس مجوز صادره به میزان ۱۴ لیتر بر ثانیه ضمن ایجاد شغل برای ۱۰۰ نفر زمینه افزایش ۱۰ میلیون دلار صادرات را نیز فراهم کنیم.

وی افزود: افزایش ساعات کاری به صورت ۴ شیفته با موافقت سازمان صنعت و تامین آب مورد نیاز می تواند به صادرات ما کمک کند. در ادامه خاتمی مدیر شرکت انرژی پاک درخواست کرد برای قیمت گذاری زمین واگذاری با قیمت کارشناسی و کاهش هزینه ها همکاری لازم صورت گیرد که با این تقاضا موافقت شد.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن