تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804123742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب مدال پارالمپیک دور از دسترس نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کسب مدال پارالمپیک دور از دسترس نیست
سرمربی تیم ملی جودو ضمن ابراز رضایت از وضعیت بدنی و روحی ملی پوشان پارالمپیکی این تیم تاکید کرد که آنها شانس کسب مدال در پارالمپیک ریو را دارند .


به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   محمدرضا حاج یوسف زاده  در مورد وضعیت سه جودوکار پارالمپیکی که از یکشنبه وارد نهمین مرحله اردوی آماده سازی شدند و برنامه ای که در این مرحله اردو باید پیگیری شود، اظهار داشت: روزی دو جلسه تمرین خواهیم داشت، صبح ها به تمرین تخصصی جودو و عصرها هم به تمرین بدنسازی اختصاص دارد.


وی تصریح کرد: این اردو طی دو هفته پیگیری می شود و از هفته دوم برنامه آماده سازی متفاوت می شود. در واقع در هفته نخست این اردو مانند اردوهای گذشته آماده سازی عمومی خواهیم داشت اما از هفته دوم به آماده سازی ویژه روی می آوریم و آن را در دیگر اردوها هم دنبال خواهیم کرد.


سرمربی تیم ملی جودو در مورد اهدافی که در اردوی نهم این تیم مورد توجه قرار دارد، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا ظرفیت های فیزیکی بازیکنان را ارتقا دهیم اما از این پس هر چه بیشتر پیش برویم، بیشتر هم به کار تخصصی می پردازیم.


حاج یوسف زاده در مورد شرایط کلی سه جودوکار پارالمپیکی کشورمان هم گفت: طی اردوهای گذشته روانشناس کنار جودوکاران بود و به نوعی با آنها زندگی کرد که نتایج خوبی هم به همراه داشت. آنچه من می بینم و به آن پی برده ام، احساس رضایت جودوکاران است از اینکه دیده می شوند و بر همین اساس سعی می کنند بدون کم‌ کاری تلاش خود را برای آماده تر شدن ادامه دهند.


وی در این رابطه ادامه داد: آنها از حداکثر پتانسیل و توانایی خود استفاده می کنند تا روز به روز بهتر شوند. با توجه به مدت زمان باقیمانده تا پارالمپیک ریو و اردوهایی که برای این مدت پیش بینی کرده ایم، قطعا آنها می توانند به بهترین آمادگی لازم دست یابند. طی این مدت زمان باقیمانده، جودو کاران به تناوب در یک اردوی دو هفته ای پرفشار شرکت می کنند سپس برای مدت یک هفته خارج از اردو تمرین سبک خواهند داشت.


«آیا تا پیش از اعزام به محل برگزاری بازی های پارالمپیک ریو، جودو کاران اعزام برون مرزی هم خواهند داشت؟»، حاج یوسف زاده در پاسخ به این پرسش گفت: البته قرار بود در تورنمنت بین المللی انگلیس شرکت کنیم و حتی کارهای لازم برای اعزام تیم هم انجام شده بود اما در نهایت ویزا زمانی صادر شد که وقتی به انگلیس می رسیدیم، مسابقات آغاز شده بود و به همین دلیل از این سفر امتناع کردیم.


وی افزود: اما این درخواست را داده ایم تا در فاصله ۴۵ روز مانده تا پارالمپیک ریو بتوانیم در کشوری مانند ارمنستان، تاجیکستان یا آذربایجان اردوی یک هفته ای داشته باشیم.


سرمربی تیم ملی جودو در پایان در مورد شانس مدال آوری جودوکاران ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ گفت: به هر حال جودو جزو رشته های رکوردی به حساب نمی آید و مبارزه خوب خود ورزشکار تعیین کننده است. البته همیشه گروه و جدول خوب هم تاثیرگذار است اما به نظر من این موضوع در پارالمپیک معنایی ندارد. در کل باید بگویم جودوکاران مان شانس کسب مدال را دارند. من به عنوان سرمربی آنها را دور از سکوی پارالمپیک ریو نمی بینم.





۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن