تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820600984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدارهای گروه آموزشی اداره امور قرآنی چهار محال بختیاری آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیدارهای گروه آموزشی اداره امور قرآنی چهار محال بختیاری آغاز شد مجموعه بازدید های گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان با دیدار از موسسه نسیم وحی شهرکرد آغاز شد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت 13:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، در این دیدار مسعود داوری مدیر موسسه نسیم وحی شهرکرد ضمن خوش آمد گوئی به گروه و ابراز خوشحالی از این که موسسه نسیم وحی به عنوان اولین موسسه برای اجرائی شدن این طرح انتخاب شده است گفت: تشکیل گروه دیدار آموزشی اداره امور قرآنی استان را در راستای ارتقاء سطح کیفی کار مربیان موسسات و مراکز قرآنی ارزشمند است .
وی همچنین افزود : رئیس هر دستگاه لازم است از توانمندی ها ی مجموعهزیر دست خود اطلاع داشته باشد و پناسیل نیروهای خود را بداند تا بتواند برای اهداف بلند مدت خود برنامه ریزی کند .
داوری در ادامه ضمن ارائه گزارشی از کلاس های تابستانی این موسسه گفت : یکی از شاخص ترین برنامه هایی که توسط موسسه نسیم وحی اجرا می شود طرح ملی تلاوت است که این طرح در طی دو سال اجرا می شود و در در این طرح نخبگان قرآنی استان از طریق آزمون مشخص می شوند و تحت سه عنوان ابرار ، ملکوت ، و ملی آموزش داده می شوند .
میرزا پور سرپرست گروه آموزشی نیزضمن اشار ه به این حدیث پیامبر اکرم که می فرمایند : مَن کانَ لَهُ صَبّیٌ فَلیَتَصابَ لَه ، هر کس با کودک سرو کارش فتاد پس زبان کودکی باید گشاد. از نحوهتدریسوشیوهیکلاس داری مربی تجوید نوجوانان این مرکز ابراز خرسندی کرد و گفت : یکی از اهداف تشکیل گروه دیدار آموزشی تعامل با مربی و ارائه راهکار های لازم برای ارتقائ سطح آموزشی و ترویج شیوه اصولی کلاس داری با توجه به مقاطع سنی مختلف  میباشد .
گفتنی است در دیدار گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان از مراکز قرآنی علاوه بر اساتید انتخاب شده برای این دیدار ها دو نفر از اداره امور قرآنی نیز جهت اطلاع از امکانات و تجهیزات آموزشی و برسی عملکرد موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی گروه را همراهی می کنند .

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن