تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816868671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل درپی پیشنهاد بی‌شرمانه


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



قتل درپی پیشنهاد بی‌شرمانه
روز نو :  
افشاگری درباره مسائل خانوادگی انگیزه‌ای بود که مرد جوان به خاطر آن دست به قتل زد و به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
 
 مأموران پلیس آبان هفت سال قبل در جریان گم‌شدن مردی قرار گرفتند که به گفته خانواده‌اش، از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته‌ بود. یک روز بعد از اعلام این خبر، مأموران جسد مردی را پیدا کردند که با واردآمدن ضرباتی بر بدنش جانش را از دست داده ‌بود. اولیای‌دم مردی که خبر مفقودشدن پدرشان را داده‌ بودند، جسد را شناسایی کردند و هویت او را مورد تأیید قرار دادند. جسد امیر به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پلیس دراین‌باره آغاز شد. مأموران از طریق خانواده امیر متوجه شدند تلفن همراه او گم شده‌ است. تلفن همراه متهم مورد ردیابی قرار گرفت و درهمین‌حال مأموران متوجه شدند امیر با مردی به نام سعید اختلاف داشت و چندباری با هم درگیر شده بودند.
 
پلیس سعید را بازداشت کرد و از او خواست درباره اختلافش با امیر توضیح دهد. او قبول کرد که با امیر درگیری داشت، اما مدعی‌ شد در جریان قتل امیر قرار ندارد. او گفت: درگیری ما به خاطر یک فقره چک بود. امیر من را متهم می‌کرد و می‌گفت تو چک را سرقت کرده‌ای درحالی‌که من اصلا در جریان سرقت چک نبودم.  او درباره نحوه آشنایی‌اش با امیر گفت: برادر من مستأجر امیر بود و در رفت‌وآمدهایی که با برادرم داشتم، با امیر آشنا شدم و رابطه دوستانه‌ای با هم برقرار کردیم و با هم رفت‌وآمد داشتیم، اما مدتی بعد او مرا متهم به دزدی کرد.  وقتی مأموران موفق شدند رد تلفن همراه مقتول را پیدا کنند، به مردی افغان رسیدند که تلفن دست او بود. این مرد گفت نمی‌دانست تلفن متعلق به امیر است و آن را از فردی به اسم سعید خریداری کرده‌ است. سپس آدرس مظنونی را که مأموران یک‌بار از او بازجویی کرده‌ بودند، به پلیس داد.  
 
مرد افغان گفت: من این تلفن را به مبلغ کمی از سعید خریدم. او به من گفته‌ بود تلفن متعلق به خودش است و در جریان سرقتی‌بودن آن نبودم.  سعید که دید دیگر راهی برای انکار ندارد، اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من و امیر رابطه دوستانه‌ای داشتیم و مدت‌ها با هم رفت‌وآمد داشتیم من او را به خانه خودم دعوت کرده ‌بودم اما به من تهمت زد و گفت چکش را سرقت کرده‌ام. حرفش را قبول نکردم و همین باعث اختلاف ما شد. روز حادثه از او خواستم تا جایی قرار بگذاریم و با هم درباره اختلافمان صحبت کنیم. وقتی در محل قرار حاضر شد توضیح دادم چک دست من نیست و او حق ندارد دیگر من را متهم کند و باید شکایتش را پس بگیرد و موضوع را تمام کند، اما او حرف‌هایی زد که حالم را خیلی بد کرد و عصبانی شدم.
 
متهم توضیح داد: امیر مسائلی را درباره همسر برادرم و سایر اعضای خانواده‌ام مطرح کرد که من را خیلی عصبانی کرد. او از من چیزی خواست و گفت اگر این کار را انجام دهم، موضوع چک را فراموش می‌کند. من هم نمی‌توانستم حرفش را تحمل کنم. چیزی که از من خواست خارج از اخلاق و بسیار زشت و بد بود.  متهم گفت: مقتول مردی قوی‌هیکل بود نمی‌توانستم حریف او شوم به‌همین‌دلیل هم سکوت کردم چیزی نگفتم و از او خواستم سوار ماشین شود تا او را برسانم بعد هم در فرصتی مناسب در ماشین با ضربات چکش او را به قتل رساندم و جسدش را همان‌جا رها کردم. البته قصدم از اینکه تلفنش را برداشتم، سرقت نبود فقط می‌خواستم از این طریق ردیابی نشوم که اشتباه کردم و بازداشتم کردند.  این درحالی بود که پزشکی قانونی هم تأیید کرد علت مرگ ضرباتی بوده‌ که بر سر مقتول وارد شده‌ و شکستگی جمجمه شدیدی را به وجود آورده‌ است.
 
 با پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ١٠ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. روز گذشته قرار بود متهم پای میز محاکمه برود که به دلیل حضورنیافتن اولیای‌دم جلسه رسیدگی تجدید و وقت جدیدی برای او تعیین شد. پیش از این اولیای‌دم درخواست قصاص را در دادسرا اعلام کرده‌ بودند، اما با وجود ابلاغ احضاریه در این جلسه حاضر نشدند.



منبع: شرق


تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن