تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804702339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط و نشان ايتاليا براي مدعيان يورو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خط و نشان ايتاليا براي مدعيان يورو
رقابت‌هاي يورو 2016 روز گذشته با سه ديدار پيگيري شد. فرانسه همچنان درگير آشوب‌هاي خياباني و زد وخورد هواداران تيم‌هايي است كه به قصد كشت، به جان يكديگر مي‌افتند...
نویسنده : دنيا حيدري 


رقابت‌هاي يورو 2016 روز گذشته با سه ديدار پيگيري شد. فرانسه همچنان درگير آشوب‌هاي خياباني و زد وخورد هواداران تيم‌هايي است كه به قصد كشت، به جان يكديگر مي‌افتند و مسئله به قدري بغرنج شده كه يوفا علاوه بر جريمه 160هزار يورويي روسيه، ‌اخطاري جدي به اين تيم داده كه در صورت تكرار درگيري‌هاي هواداران اين تيم، تزارها را از يورو اخراج مي‌كند.

اولين بازي گروه E، ديدار ايرلند شمالي و سوئد بود كه يك- يك خاتمه يافت و ياران ابراهيموويچ مقابل نخستين حريف خود با تساوي متوقف شدند اما حساس‌ترين بازي اين گروه ديدار ايتاليا و بلژيك بود كه با برد شاگردان كونته به پايان رسيد.
  
شروع خوش‌يمن لاجوردي‌پوشان
لاجوردي‌پوشان كه به عنوان يكي از مدعيان جام راهي يورو شدند، گام نخست را محكم برداشتند و با پيروزي برابر بلژيك پرستاره، براي مدعيان يورو خط و نشان كشيدند. ايتاليا اولين ديدار خود را در حالي با عملكردي تماشايي پشت سر گذاشت كه گويي نه فقط براي پيروزي كه براي اعاده حيثيت مي‌جنگد. شروع خوب لاجوردي‌پوشان با دو ركورد براي جان لوئيجي بوفون، دروازه‌بان آتزوري همراه بود. بوفون با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل بلژيك، موفق شد ششمين کلين‌شيت خود را در رقابت‌هاي يورو ثبت کند و در تاريخ ايتاليا در اين زمينه رکوددار شود. ضمن اينكه او نخستين كاپيتاني است که سه دوره(2008- 2012- 2016) را به عنوان کاپيتان در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا شرکت کرده است.بوفون  صحبت از قهرماني ايتاليا را با توجه به برد بلژيك احمقانه مي‌داند: «فکر نمي‌کنم که يک بازي بتواند ارزيابي مردم را تغيير بدهد. آنهايي که فکر مي‌‏کنند ما حالا مي‌توانيم قهرمان شويم، چيزي از فوتبال نمي‌دانند. ما همچنان يک زخم باز از زمان جام ‏جهاني داريم. ‏خاطرات دو سال قبل هنوز زنده است. اولين ديدار ما در آن رقابت‌ها خيلي عالي بود اما در مرحله ‏گروهي حذف شديم. با اين وجود قصد داريم با صعود به مرحله بعد، ‌شايستگي‌هايمان را ثابت كنيم. ايتاليا با اتحادي كه دارد مي‌تواند دست به كارهاي بزرگ بزند.»

تيبو کورتوا، دروازه‌بان بلژيک نيز بعد از اين باخت اعتراف كرد كه ايتاليا از هر لحاظ بهتر بود و بلژيك نتوانست نمايش خوبي ارائه دهد. در پي اين باخت، نمايندگان مجلس بلژيك در اعتراض به پاداش بازيكنان تيم ملي فوتبال اين كشور گفته‌اند پاداش‌هاي اين تيم كم است و بايد براي بالا بردن انگيزه بازيكنان، ميزان پاداش‌هاي آنها را بالا ببرند.
  
پيروزي ماتادورها و تشكر پادشاه اسپانيا از پيكه
تك‌بازي گروه D، ديدار اسپانيا و چك بود كه با برتري يك بر صفر ماتادورها به پايان رسيد. اسپانيا اگرچه در سراسر بازي موقعيت‌هاي بسيار خوبي روي دروازه جمهوري چک ايجاد کرد اما براي رسيدن به گل 86 دقيقه صبر کرد اما سرانجام روي سانتر عالي اينيستا و ضربه تماشايي پيکه به گل رسيد تا از سد اول به سلامت بگذرد. در پي اين پيروزي، فيليپ ششم پادشاه اسپانيا، با حضور در رختکن لا روخا، شخصاً از جرارد پيکه به دليل به ثمر رساندن گل پيروزي تيمش تشکر کرد.
   
ديدارهاي امروز
در ادامه پيكارهاي يورو، امروز نيز يك بازي از گروه B و دو بازي از گروه A برگزار مي‌شود. روس‌ها كه نخستين بازي خودرا با خوش‌شانسي هرچه تمام‌تر در واپسين لحظات با تساوي برابر انگليس به پايان رساندند، ساعت 17:30 امروز به مصاف اسلواكي مي‌روند؛ تيمي كه در نخستين ديدار خود به ولز باخته و بدون امتياز، ‌تيم چهارم گروه است، اما حريف امروز روسيه نه اسلواكي، ‌كه هواداران اين تيم هستند. هواداراني كه 50 نفر از آنها عن‌قريب است كه از فرانسه اخراج شوند و يوفا نيز روسيه را تهديد كرده كه در صورت رخ دادن يك درگيري ديگر بين تماشاگران اين تيم، تزارها را از اين رقابت‌ها اخراج مي‌كند.

سوئيس با كسب سه امتياز بازي نخست‌، شانس زيادي براي صعود از گروه خود دارد و ديدار ساعت 20:30 امشب برابر روماني، ‌اين شانس را افزايش مي‌دهد. البته به شرط آنكه روماني همانند نخستين بازي خود، زمين مسابقه را با دست خالي ترك كند. سوئيسي‌ها حالا بعد از پيروزي يك بر صفر مقابل آلباني، در پي تكرار بردي ديگر، برابر روماني هستند تا از گردونه رقابت تنگاتنگ با ميزبان يورو عقب نمانند. فرانسه، ‌ميزبان اين رقابت‌ها ساعت 23 امشب با آلباني ديدار مي‌كند. فرانسوي‌ها كه بازي اول خود را با پيروزي برابر روماني پشت سر گذاشته و صدرنشين هستند، ‌اميدوارند با كسب دومين برد، ‌مقتدرانه از اين مرحله صعود كنند تا اگر در كنترل رقابت‌هاي يورو در خيابان‌هاي مارسي ناكام مانده‌اند، حداقل ‌در مستطيل سبز ناكام نباشند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن