تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803885958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو باید از مسی یاد بگیرد!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رونالدو باید از مسی یاد بگیرد!




بر خلاف مسی که در فینال های لیگ قهرمانان معمولا برای تیمش می درخشد، رونالدو در فینال هایی که حضور داشته عملکرد چشم گیری نداشته است.





کاپ: بر خلاف مسی که در فینال های لیگ قهرمانان معمولا برای تیمش می درخشد، رونالدو در فینال هایی که حضور داشته عملکرد چشم گیری نداشته است.

کریس رونالدو ادویه این فینال لیگ قهرمانان است. ستاره پرتغالی بهترین گلزن قاره در این بازی ها است و روز شنبه او می تواند تبدیل به بازیکنی شود که 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است. اما او هرگز در فینال ها مانند همیشه اش نبوده است، درست برعکس لیونل مسی در بارسلونا.

اگر رونالدو روز شنبه در سن سیرو گل بزند بیشتر هم تاریخ ساز می شود و تبدیل به اولین بازیکنی می شود که در 3 فینال این بازی ها گل زده است. او اولین بار در سال 2008 و در بازی یونایتد و چلسی گل زد و گل بعدی او در فینال 2014 مقابل همین اتلتیکو بود.

اما این آمار داستان کامل را بیان نمی کند. با وجود این دو گل، ستاره 31 ساله در فینال هایی که حضور داشته بیشتر از درخشش ناکامی داشته است. در حالی که رئال باید به مصاف اتلتیکو برود، تیمی که قدرتمندانه بارسا و بایرن را حذف کرد، شاید بتوان گفت که مادرید نیاز بیشتری به ستاره تیمش دارد و باید رونالدو بیشتر از این ها درخشان بازی کند.

در فصل 08-2007، رونالدو گلی زیبا با ضربه سر زد تا یونایتد را مقابل چلسی پیش بیندارد. اما لمپارد بازی را به تساوی کشاند تا کار به پنالتی بکشد و پیتر چک ضربه پنالتی ستاره پرتغالی را مهار کند. این تنها پنالتی یونایتد بود که از دست رفت و در آن بازی شاگردان سر الکس فرگوسن قهرمان شدند.

یک سال بعد یونایتد دوباره به فینال رسید. این بار مقابل بارسلونا. در آن زمان مادرید برای جذب رونالدو اقدام کرده بود و سوال این بود که آیا او در یونایتد می ماند یا به رئال می رود؟ آیا این آخرین بازی کریس برای یونایتد بود؟

رونالدو هرگز در زندگی اش فینالی به این اندازه یک طرفه ندیده بود. بارسا به برتری رسید و مسی با ضربه سر گل زد. ستاره آرژانتینی همچنین در گل اول تیم که ساموئل اتوئو زد هم نقش داشت. کریس تمام تلاشش را کرد که تیمش را موفق کند، اما نشد و خود او هم عملکرد ناامید کننده ای به نمایش گذاشت.

مسی سال 2011 هم در فینال وبملی برای بارسا بازی کرد و مقابل یونایتد گلی زیبا از بیرون محوطه جریمه زد و همچنین در گل سوم که داوید ویا زد هم نقش داشت. رونالدو از آن زمان یک بار به فینال رسید و آن هم سال 2014 بود.

او که برای بازی به پایتخت کشور زادگاهش برگشته بود از آمادگی جسمانی کامل برخوردار نبود و در ابتدا عملکردی متوسط به نمایش گذاشت. وقتی مادرید مقابل اتلتیکو نیاز به گل برتری داشت، این راموس بود که کارش را کرد. حتی آنخل دی ماریا و گرت بیل هم بهتر از رونالدو بودند. البته ستاره پرتغالی در آخرین دقایق وقت های اضافی گل زد، اما نتیجه بازی 4 بر یک شده بود و در واقع گل او تاثیر زیادی در روحیه و برد تیمش نداشت. او بعد از گلی که زد در کنار زمین لباسش را درآورد و ماهیچه های بدنش را به هواداران نشان داد. انگار شادی پس از گلش تمرین شده بود، اما گلی زده نمی شد.

این بار هم برای بازی فینال رونالدو مشکلاتی دارد و بعد از مصدومیت در بازی های اخیر صحبت حتی از احتمال نرسیدن او به بازی در میان بود که بعدا این خبر تغییر کرد. او گفته با وجود این که مشکل دارد بازی خواهد کرد. این خبر خوبی برای مادریدی ها است.

یک سال بعد از این که مسی به بارسلونا کمک کرد که به چهارمین قهرمانی اروپا در 9 سال اخیر برسند، رئال منتظر رونالدو است تا در فینال سختشان مقابل همشهری کاری برایشان انجام دهد.

با وجود این که رونالدو از آمادگی جسمانی برخوردار نیست، رئال از ستاره اش می خواهد که برای این بازی یک قدم از همه عملکردهای خوبش جلوتر باشد تا بتوانند از پس حریف سرسختشان بربیایند. چون امید سفیدها برای رسیدن به «لا اوندسیما» بیش از هر چیزی به این موضوع بستگی دارد.






تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن