تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدافع تیم فوتبال صبا قرارداد خود را تمدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به مدت یک فصل؛
مدافع تیم فوتبال صبا قرارداد خود را تمدید کرد

صبای قم پرسپولیس مسعود حق جو


شناسهٔ خبر: 3685356 - سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
استانها > قم

قم - مدافع تیم فوتبال صبای قم قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد تا برای پنجمین فصل متوالی در این تیم ماندنی شود. به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حق جو مدافع مازندرانی تیم فوتبال صبای قم پس از جلسه مثبت با مدیران باشگاه صبای قم تصمیم گرفت قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با باشگاه صبای قم تمدید کند.

این مدافع باثبات که از ۴ سال پیش در صبای قم توپ می‌زند با نظر علی دایی در فهرست بازیکنان فصل آینده صبا قرار گرفت و پس از حصول توافق با باشگاه صبا، یک فصل دیگر در صبا باقی خواهد ماند.

حق جو در شرایطی تصمیم به تداوم حضور در صبای قم گرفته است که باشگاه گسترش فولاد تبریز مهم‌ترین مشتری وی بود اما حق جو صبا را به تیم تبریزی ترجیح داد البته گفته می‌شود وی از ۲ تیم دیگر لیگ برتری نیز پیشنهاد همکاری داشته است.

با توافق حق‌جو برای ماندن در صبا، تعداد بازیکنان این تیم که قراردادشان را تمدید کردند به هشت نفر می‌رسد البته صبا فیلیپه ماچادو مدافع میانی برزیلی خود را از دست داده و گفته می‌شود قصد دارد یک مدافع خارجی را جایگزین وی کند.

ابوالفضل ابراهیمی، فرید بهزادی‌کریمی، اکبر صادقی، محمدامین آرام‌طبع، محمد قاضی و میلاد فراهانی که فصل اخیر جزء نفرات اصلی تیم فوتبال صبا بودند پیش از این با با مدیران این باشگاه به توافق رسیدند تا یک فصل دیگر در جمع شاگردان علی دایی بمانند و سپس نوبت به کریم اسلامی رسید تا با صبا تمدید کند.

صبا همچنین در بازار نقل و انتقالات تاکنون صادق محرمی از ملوان، محسن فروزان از راه آهن و مهرداد کفشگری از پرسپولیس را به خدمت گرفته است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن