تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814594071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسلط ارتش سوریه برتپه‌های منطقه کبانی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تسلط ارتش سوریه برتپه‌های منطقه کبانی
تسلط ارتش سوریه برتپه‌های منطقه کبانی تسلط نیروهای ارتش سوریه بر تپه های اطراف منطقه «کبانی» در حومه شمالی لاذقیه و مقابله با نفوذ عناصر تروریستی داعش به یکی از مقرات نظامی ارتش در حومه «الرقه» از تحولات اخیر سوریه محسوب می شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، ارتش سوریه به صورت کامل بر تپه های اطراف منطقه «کبانی» در حومه شمالی لاذقیه تسلط یافت.

در همین حال ارتش سوریه با تلاش تروریست های داعش که قصد داشتند به یکی از مراکز نظامی در منطقه «زکیه» در حومه غربی الرقه نفوذ نمایند مقابله نمود. در این عملیات ۱۶ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش کشته شدند.

منابع خبری اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه تلاش عناصر تروریستی داعش برای نفوذ به یکی از مراکز نظامی در محور اثریا-الطبقه در حومه غربی الرقه واقع در شمال سوریه را ناکام گذاشتند. ارتش سوریه در این عملیات ۱۶ تروریست داعش از جمله برخی عناصر خارجی این گروه را به هلاکت رساند.

از سوی دیگر سازمان ملل متحد با همکاری هلال احمر سوریه ۳۱ کامیون حامل کمک های انسانی و دارو را به منطقه «الغنطو» و «الدار الکبیره» در حومه شمالی حمص وارد کرد.

منبع: مهر


95/3/25 - 09:10 - 2016-6-14 09:10:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن