تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804600875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين پيروزي ژرمن‌ها با طعم آشوب


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اولين پيروزي ژرمن‌ها با طعم آشوب
تيم‌هاي آلمان، لهستان و کرواسي گام اول خود در جام ملت‌هاي اروپا را محکم برداشتند.
نویسنده : شيوا نوروزي 


در ادامه رقابت‌هاي يورو 2016 آشوب‌هاي خياباني در شهرهاي فرانسه يک بار ديگر ناتواني نيروهاي پليس و امنيتي اين کشور در مديريت بحران و جلوگيري از تشديد درگيري‌ها را نشان داد. در حالي که مقامات يوفا با تهديد انگليس و روسيه سعي در آرام کردن اوضاع داشتند ژرمن‌ها ثابت کردند ترسي از محروميت و جريمه ندارند.
  
رؤياي صعود
پيروزي يک - صفر لهستان مقابل ايرلند شمالي لهستاني‌ها را به صعود به مرحله بعد اميدوار کرده است. اولين ديدار گروه C در حالي به کام شاگردان آدام ناوالکا تمام شد که روياي درخشش در ذهن همه بازيکنان نقش بسته است. سرمربي لهستان با اشاره به اين موضوع اظهار داشت: «کسب سه امتياز براي ما در اولويت قرار داشت. من از بازيکنانم به خاطر تعهدي که نشان دادند، تشکر مي‌کنم. ايرلندي‌ها به سرسختي و مقاومت‌شان معروف هستند و ما بايد با آنها رقابت مي‌کرديم. به توانايي بازيکنانم اعتماد دارم. ما نشان داديم که براي شرايط سخت آماده‌ايم. براي اين بازي از مدت‌ها پيش آماده شده‌ايم.»
  
فاتح بزرگ
تيم ملي آلمان مدعي با دو گل اوکراين را از پيش‌رو برداشت و اولين سه امتياز خود را دشت کرد. گلزني شواين اشتايگر در دقيقه 92 شبي رويايي براي اين بازيکن رقم زد چراکه شوايني فصلي کابوس وار را پشت سرگذاشته است. يواخيم لو، سرمربي قهرمان جام جهاني 2014 از عملکرد بازيکنانش در اولين بازي ابراز رضايت کرد: «بازي سريعي را شاهد بوديم. در نيمه اول مشکلاتي مانند لو دادن توپ از سوي ما باعث ايجاد فرصت ضدحمله براي اوکراين مي‌شد اما در نيمه دوم بهتر شديم و با جابه‌جايي سريع به رقيب اجازه قدرت‌نمايي نداديم. در مجموع از عملکرد تيمم رضايت دارم.» فومنکو همتاي لو اما از شاگردانش خواست شکست برابر ژرمن‌ها را به دست فراموشي بسپارند: «بايد هرچه زودتر اين شکست را فراموش و به بازي بعدي فکر کنيم. بازيکنان من به لحاظ ذهني و فيزيکي آماده بودند و خيلي خوب متوجه شدند بازي مقابل تيمي با استانداردهاي آلمان چقدر دشوار است.»
  
کرواسي بدون کاپيتان
در تک بازي گروه  D کروات‌ها با يک گل ترکيه را از پيش‌رو برداشتند. در حالي که بازيکنان کرواسي از اين پيروزي شادمان بودند داريو سرنا، کاپيتان اين تيم خبر فوت پدرش را شنيد. سرنا به کشورش بازگشت تا در مراسم خاکسپاري پدرش شرکت کند. چاچيچ، سرمربي کرواسي به بازيکنانش هشدار داد که مغرور نشوند: «شايسته اين برد بوديم و موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه ترکيه خلق کرديم. بايد به ديدار بعدي‌مان که مقابل جمهوري چک خواهد بود، بينديشيم و نبايد از حالا خودمان را صعود کرده به مرحله حذفي بدانيم.» در آن سوي ميدان فاتح‌ تريم نيز معتقد است ترکيه در ادامه بازي‌ها نتايج بهتري مي‌گيرد: «هنوز اين تورنمنت براي ما تمام نشده و دو بازي ديگر باقي مانده است. مردم ما هم بايد سطح مسابقات يورو 2016 را مدنظر داشته باشند. بازي اول خود را با شکست پشت سر گذاشتيم و از اين بازي درس‌هاي لازم را بگيريم.» آردا توران، کاپيتان ترکيه نيز به خاطر عملکرد ضعيفش از مردم عذرخواهي کرد.
  
تهديدات بي‌ثمر
پيش از اينکه سوت پايان ديدار آلمان – اوکراين به صدا درآيد هواداران دو تيم در بيرون از ورزشگاه به جان هم افتادند. شدت درگيري‌ها به حدي بود که تعدادي مجروح به بيمارستان انتقال يافتند. اوباش‌هاي آلماني با پرتاب بطري و صندلي حسابي از خجالت اوکرايني‌ها درآمدند. دخالت نيروهاي امنيتي فرانسه نيز نتوانست از ادامه درگيري‌ها و تشديد بحران جلوگيري کند. تا جايي که آشوب‌ها به بعد از بازي نيز کشيده شد. هوليگان‌هاي افراطي آلمان توجهي به برگزاري بازي‌هاي يورو و نتايج تيم‌شان ندارند. آن‌ها حضور در فرانسه را موقعيتي براي آشوب‌هاي خياباني تلقي مي‌کنند. نکته جالب اينکه اتحاديه فوتبال اروپا پيش از اين تيم‌هاي روسيه و انگليس را تهديد به اخراج از يورو 2016 کرده بود. البته هنوز رأي قطعي اين دو تيم و هوادارانشان اعلام نشده اما تعلل بيش از حد سران يوفا اين انگيزه را به هوليگان‌هاي ساير کشورها داده تا در خيابان‌هاي فرانسه قدرت‌نمايي کنند. مسئولان فرانسوي براي جلوگيري از تکرار اين اتفاقات نوشيدن مشروبات الکي در اطراف ورزشگاه‌ها را ممنوع کرده‌اند. آنها مدعي‌اند هواداران افراطي به دليل مصرف زياد الکل در شرايط عادي قرار ندارند.

در ادامه رقابت‌هاي يورو امروز بازي‌هاي گروه F برگزار مي‌شود كه از ساعت 20:30 اتريش و مجارستان مقابل هم قرار مي‌گيرند و از ساعت 22:30 پرتغال به مصاف ايسلند مي‌رود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن