تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816303293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت یازدهم هنوز درحال آواربرداری ویرانی‌های به جامانده از دولت قبل است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دولت یازدهم هنوز درحال آواربرداری ویرانی‌های به جامانده از دولت قبل است
فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: دولت یازدهم هنوز درحال آواربرداری ویرانی‌های به جامانده از دولت قبل است.
آفتاب : کرم محمدی به مناسبت سالروز انتخابات 24 خرداد 1392 در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه با تبریک  سومین سالگرد پیروزی دولت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، اظهارکرد: 24 خرداد مانند بسیاری از روزهایی که در این سرزمین به دست مردم جاودانه شده، در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

 وی ادامه داد: در 24 خرداد سال 92 مردم ایران از میان دو تفکر با سیاست‌های خاص، یکی را برگزیدند که آن هم تفکر اعتدال با پیام تدبیر و امید بود.

 فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: دولت دکتر روحانی در این مدت سه ساله اخیر باوجود همه مشکلات داخلی و خارجی دستاوردهای قابل دفاعی داشته است.

 محمدی خاطرنشان کرد: دولت دکتر روحانی در بحث سیاست خارجی اوضاع به بن بست رسیده کشور را که در این اواخر هر چند وقت یکبار قطع‌نامه‌ای علیه ایران به تصویب جهانیان می‌رسید را بگونه ای سامان داد که ماشین صدور قطعنامه متوقف شد.

 وی افزود: امروز با تدبیر دولت دکتر روحانی ساختمان و دیوار بلند و مستحکم تحریم‌ها فرو ریخته و شاهد آنیم که هر روز گروه‌های تجاری و اقتصادی کشورهای مختلف دنیا برای برقراری ارتباطات دوسویه وارد کشورمان می‌شوند.

فرماندار شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب تاکنون از هیچ تیم مذاکره کننده‌ای به اندازه تیم مذاکره کننده هسته ای این دولت حمایت نکرده و از سویی دیگر رابطه بسیار خوبی که میان دولت یازدهم و مراجع عظام تقلید وجود دارد در هیچ دولت دیگری دیده نشده است، بگونه ای که اغلب مراجع عظام تقلید بارها حمایت و رضایت خود را از عملکرد دولت ابراز کرده اند.

محمدی گفت: در بحث اقتصادی نیز دولت یازدهم با کنترل تورم توانست تورم 40 درصدی ر ا به یازده درصد برساند که اقدامی بسیار ارزشمند و در خور تحسین است.

وی ادامه داد: همچنین دولت یازدهم در هفتم اسفند ماه 94 انتخاباتی سالم و قانونمند را برگزار کرد که بیانگر امانت داری دولت بود.

محمدی یادآور شد: آزادی قابل توجه مطبوعات از دیگر ویژگیهای دولت یازدهم است، بگونه ای که امروز تریبون‌های رسمی کشور دولت روحانی را نه تنها نقد بلکه تخریب هم می کنند، اما دولت کمترین درصد شکایت از آنها را داشته است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در خصوص جو ایجاد شده از سوی برخی مخالفان دولت مبنی بر اینکه دولت روحانی یک دوره ای خواهد بود، گفت: این مردم ایران هستند که همواره تصمیم می گیرند سکان قدرت اجرایی کشور را به دست چه کسی بدهند، بنابراین اگر اکثریت مردم تشخیص دهند که به فرد دیگری غیر از دکتر روحانی اعتماد کنند، همه ما موظفیم که در برابر اراده ملت ایران سرتعظیم فرود آوریم، اما بر این باورم که دولت دکتر روحانی در میان عامه مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: دولت قبل هشت سال بر سر اقتصاد این کشور آوار ریخت و تحریم‌ها را بر این ملت تحمیل کرد و دولت دکتر روحانی هنوز هم در حال آواربرداری است.

محمدی در پایان اظهارکرد: دولت یازدهم در عرصه اقتصادی گام های محکم و استواری برداشته، اما نیاز است که همه صبور باشیم تا این گام‌ها به نتیجه مطلوب خود برسند.



تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن