تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802796352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجف نژاد:وزیر ورزش فرمان استقلال را از دست هیات مدیره گرفته است /استعفا در شان من نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نجف نژاد:وزیر ورزش فرمان استقلال را از دست هیات مدیره گرفته است /استعفا در شان من نیست
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از کارشکنی های اخیری که این تیم نتواند بازیکنان مورد نظر را جذب کند تاکید کرد :وزیر ورزش و جوانان برخورد دوگانه ای را با استقلالی ها دارد .

نجف نژاد:وزیر ورزش فرمان استقلال را از دست هیات مدیره گرفته است /استعفا در شان من نیست
نجف نژاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تغییرات در هیات مدیره اظهار داشت: در مورد تغییر هیات مدیره چیزهایی شنیدم اما هنوز چیزی قطعی نشده است و تصمیم نهایی را وزیر ورزش و جوانان اتخاذ خواهد کرد .در هر صورت در اکثر اوقات خواستار این شدم تا در تماس تلفنی و یا حضوری دیداری با وزیر داشته باشم تا برنامه های استقلال را به وی ارائه دهم اما در این امر موفق نشدم و به نظرم چند ماهی است که ایشان دوگانه عمل می کند و از آن زمان که بنده از فراکسیون ورزش مجلس جدا شدم ایشان رفتارشان عوض شده است چرا که زمان حضورم در مجلس شرایط به کل فرق می کرد و ایشان همیشه پاسخگوی من بودند اما در حاضر حاضر از زمان وقت خواستم نتوانستم با وزیر صحبت کنم .


وی ادامه داد: در نقل و انتقالات و یارگیری عملکردی خوبی داشتیم که در قدم اول استقلال  متوقف را کردند و باعث شدند ما نتوانیم مهره های مدنظرمان را جذب کنیم. باید بگویم تبعات نقل و انتقالات بر عهده ما نخواهد بود و به عهده کسی است که ما را متوقف کرد .در هر صورت وظیفه ما بر این بود در چارچوب مقررات و با رعایت سقف قرارداد بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم و به نوعی تعادل را در قرارداد ها برقرار کنیم و برای درخشش تیم بزرگی همچون استقلال و برای حفظ آن سخت تلاش کنیم که به یک باره نقل و انتقالات متوقف شد .


رئیس هیات مدیره استقلال تصریح کرد: به طور کلی به عنوان رییس هیات مدیره باید این اختیار را داشته باشیم تا برای استقلال تصمیم بگیریم و شب گذشته نیز پیگیر تغییرات هیات مدیره بودم و فکر میکنم وزیر می خواهد هیات مدیره را تغییر دهد و اعتقاد دارم برخی افراد باعث توقف استقلال شدند و با توجه به این شرایط و تصمیماتی که برای هیات مدیره لحاظ می شود صلاح نمی دانم این گونه بخواهم در استقلال حضور داشته باشم.در شان من نیست که بخواهم استعفا بدهم چرا که مسئولیت پذیر هستم و در چندسال گذشته از دوران قبل که با هاشمی طبا، یوسف پور،مهرعلیزاده ،سعیدلو و عباسی کار کرده ام ندیدم کسی مثل افراد فعلی وزارت ورزش و جوانان بسته عمل کند.




رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص مدیر عاملی قنبرزاده گفت :با توجه به چارچوب و قوانین انتخاب مدیر عامل بر عهده هیات مدیره خواهد بود و پس از انتخاب فرد جدید نیز مورد تایید رییس مجمع قرار می گیرد بنابراین در مورد انتخاب مدیر عامل ما باید تصمیم می گرفتیم و معتقدم افشارزاده خیلی قوی تر از قنبرزاده خواهد بود و او باید در استقلال بماند .


از طرفی به عنوان اعضای هیات مدیره باید در مورد انتخاب سرمربی ،مدیر عامل و حامی مالی و موارد دیگر  نظر می دادیم که این طور نبود و تصمیمات از جای دیگر لحاظ می شد و به نظرم نیابد دخالت از سوی وزارت صورت بگیرد. فکر نمی کنم با این مجموعه دیگر بتوانم همکاری کنم. چون در جایی که اختیار تام نداشته باشی و نتوانی اهداف خود را پیاده کنی قطعا موفق نخواهی شد. نمی شود که راننده ما باشیم ولی فرمان  را یکی دیگر در دست بگیرد. به مدت 4 سال در مجلس بودم و 12 سال نیز  در استقلال خدمت کردم و می خواهم استقلال مقتدر باشد و اعضای هیات مدیره آن نیز بر همین اساس باشد و به صورت تشریفاتی نباشد .زمانی که هیات مدیره تشریفاتی باشد حاضر نیستم سمتی داشته باشم و مسئولیت بپذیرم و باید بگویم از رفتنم نراحت نیستم و تنها هدفم این بود که موثر باشم.







۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن