تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ اشتغال از مشکلات مهم در استان زنجان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
فرهنگ اشتغال از مشکلات مهم در استان زنجان است

کراپ‌شده - غریوی


شناسهٔ خبر: 3684092 - یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
استانها > زنجان

زنجان-مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: یکی از مشکلات استان زنجان مربوط به فرهنگ اشتغال است که در جلسات کارگروه اشتغال نیز به آن اشاره و توجه شده است. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان احمد غریوی افزود: مشکل اشتغال مخصوصاً مربوط به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که باید باهم فکری و کمک همه، روحیه کارآفرینی و ایجاد اشتغال را در جوانان و فارغ‌التحصیلان ایجاد کنیم که این کانون می‌تواند باهم فکری و بهره‌گیری از کارشناسی اعضاء کانون در حل این مشکلات کمک شایانی انجام دهد.

وی بابیان اینکه ایجاد زمینه و بستر مناسب برای گسترش و ترویج انواع کارآفرینی و نهادینه‌سازی فرهنگ آن، دعوت از صاحبان فکر و ایده درزمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال و همچنین مشاوره به مدیریت ارشد استان در حوزه کارآفرینی از اهداف این کانون‌ها است، افزود: مدیران ارشد به دلیل مشغله زیاد فرصتی برای دنبال کردن تمام مشکلات ندارند برای همین کانون کارآفرینی، بازوی فکری مدیریت ارشد استان در ایجاد اشتغال است و می‌تواند همکاری و هم‌افزایی زیاد را در بین کارآفرینان ایجاد کند و درصورتی‌که این مجموعه بتواند در مسیر اصلی خود قرار بگیرد برکات زیادی به دنبال خواهد داشت.

غریوی کارآفرینان را موتور توسعه کشورها عنوان کرد و یادآور شد: در استان کارآفرینان خبره و باانگیزه حضور دارند و این کانون می‌تواند همکاری و هم‌افزایی زیادی را در کارآفرینان، زمینه و بستر مناسب جهت گسترش و ترویج انواع کارآفرینی (اقتصادی، اجتماعی و ...) و نهادینه‌سازی فرهنگ آن در استان ایجاد کند.

در ادامه رضوی مسئول مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران از تلاش این مجمع برای برگزاری سومین مجمع جهانی کارآفرینی (ارزش‌آفرینی) جوانان ایران در ۲۰ و ۲۱ آبان سال ۹۵ در مرکز همایش‌های الغدیر دانشگاه زنجان و تبدیل استان زنجان به قطب آی تی، الکترونیک و برق کشور خبر داد و از نحوه‌ی برگزاری این همایش توضیح داد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن