تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819160080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرتجی: هندبال به حمایت حامیان نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرتجی: هندبال به حمایت حامیان نیاز دارد
سرمربی تیم منیزیم فردوس گفت: در صورتیکه حامیان مالی از تیم های حاضر در لیگ حمایت کنند ،لیگ ستارگان بدون مشکل برگزار می شود.

مرتجی: هندبال به حمایت حامیان نیاز دارد
شهرداد مرتجی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  با اعلام مسئولان فدراسیون هندبال، قرار است در فصل آینده مسابقات لیگ با نام لیگ ستارگان برگزار شود که هشت تیم برتر فصل گذشته که به مرحله نهایی راه پیدا کردند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.


 وی ادامه داد: به اعتقاد من اگر حامیان مالی در این دوره از رقابتهای لیگ برتر هندبال لیگ در فصل جدید حضور یابند و به خوبی تیم های لیگ را حمایت کنند ، مسابقات لیگ هندبال با عنوان جدید لیگ ستارگان به خوبی و بدون هیچ مشکلی برگزار می شود. 


 مرتجی در ادامه خاطر نشان کرد: تا کنون زمان شروع فصل جدید لیگ برتر هندبال اعلام نشده است.اما ممکن است لیگ ستارگان با برنامه ریزی های مسئولان فدراسیون از اواسط شهریورماه آغاز شود و تا قبل از پایان سال خاتمه یابد.


سرمربی تیم منیزیم فردوس در ادامه گفت: پیش بینی می شود به علت نبود مسابقات آسیایی و جهانی برای تیم بزرگسالان لیگ ستارگان بدون وقفه و مدت کوتاهتری نسبت به لیگ سال94 برگزار شود. 







۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن