تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805578664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید جلال حسینی :بنگر علیه من حرف نمی زند/به خاطر پول برنگشتم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سید جلال حسینی :بنگر علیه من حرف نمی زند/به خاطر پول برنگشتم
مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: وحید امیری و علیرضا بیرانوند باید درک کنند که پیراهن چه تیمی را برتن کرده اند.
به گزارش نامه نیوز ، سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با غیبتش در تمرین روز گذشته پرسپولیس اظهار داشت: بعد از اینکه قراردادم را با باشگاه پرسپولیس امضا کردم با هماهنگی مسئولان باشگاه و کادر فنی قرار شد چند روزی در تمرینات شرکت نکنم. ما بلافاصله بعد از پایان لیگ در اردوی تیم ملی حاضر شدیم و اصلا استراحت نکردیم. ترجیح می دهم چند روزی در کنار خانواده به استراحت بپردازم و بعد از آن در خدمت باشگاه پرسپولیس خواهم بود.

وی درباره پیوستن وحید امیری بعد از خودش و بیرانوند به پرسپولیس عنوان کرد: وحید پسر بسیار خوب و متعهدی است. در این مدت من خیلی با او صحبت کردم و خواستم که بهترین تصمیم را برای آینده اش بگیرد. البته قطعا از پرسپولیسی شدن او خوشحال شدم و امیدوارم سال خوبی را در کنار یکدیگر داشته باشیم. بیرانوند نیز قبل از حضورش در پرسپولیس با من حرف زده بود اما اخلاقیات او متفاوت است. باید به بیرانوند از همین جا بگویم که به عنوان دروازه بان پرسپولیس سال بسیار سختی را در پیش دارد. همچنین به عنوان کسی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارم به هر دو بازیکن این مساله را اعلام می کنم که بازی کردن در پرسپولیس با تیم هایی مثل نفت کاملا متفاوت است. برای اینکه در پرسپولیس موفق باشند باید ارزش پیراهن این تیم را درک کنند.

مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره اینکه برخی معتقدند که سرخپوشان یک تیم رویایی برای فصل بعد بسته اند تصریح کرد: نباید از الان چنین حرف هایی به وجود بیاید. هر باشگاهی در فصل نقل و انتقالات یک لیست خروجی و یک لیست ورودی دارد که می تواند از این ظرفیت برای خودش استفاده کند. پرسپولیس سال گذشته هم تیم خوبی داشت و کادر فنی این تیم به دنبال تقویت نقطه ضعف هایش است. قطعا کار سختی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان خواهیم داشت. هواداران از ما انتظار دارند که در هر سه جام موفق باشیم که امیدوارم به هدف مان برسیم.

حسینی در واکنش به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه او به خاطر پول از پرسپولیس رفته و حالا دوباره به خاطر پول به این تیم بازگشته گفت: آنهایی که این حرف ها را می زنند احتمالا مرا خوب نمی شناسند. حاضرم با سند و مدرک با مردم صحبت کنم نه اینکه مثل برخی ها فقط حرف بزنم. بروید قراردادهای مرا نه تنها در سال گذشته با نفت بلکه با سپاهان هم نگاه کنید و میزان آنها را با سایر بازیکنان مقایسه کنید. هیچ وقت به خاطر پول تیمم را انتخاب نکردم و اولویتم برای بازی کردن در یک تیم مباحث مالی نبوده است. اگر الان به پرسپولیس پیوستم فقط به خاطر نام این تیم و هوادارانش است.

مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره پست محسن بنگر در اینستاگرام که گفته می شد کنایه به خودش است، بیان داشت:باور کنید اصلا فکرش را هم نمی کنم که محسن بنگر بخواهد علیه من صحبت کند. ما چند سال با یکدیگر همبازی بودیم و هنوز هم با هم رفیق هستیم. با یکدیگر رفت و آمد خانوادگی داشتیم و اگر در یکی، دوساله رابطه مان کمتر شده فقط به خاطر این بود که در دو تیم متفاوت بازی می کردیم. مطمئنم یا بنگر آن صحبت ها را انجام نداده یا اگر انجام داده باشد منظورش به هیچ وجه با من نبوده است. من به هیچ وجه به دنبال حاشیه نیستم و معتقدم کسی نباید من و محسن بنگر را رو به روی هم قرار دهد.

وی درباره اینکه ورود او با خروج محسن بنگر از پرسپولیس همزمان شده گفت: من این مسائل را نمی دانم. به هر حال هر تیمی یک لیست ورود و خروج دارد و اگر قرار باشد هر سال هر بازیکنی که می خواهد جا به جا شود داد و بیداد راه بیندازد باید دائما شاهد یک جنجال باشیم. مثلا خود من سال گذشته با وجود فشارهایی که وجود داشت به جای پرسپولیس به نفت تهران رفتم اما در این یک سال شما یک مصاحبه از من بیاورید که علیه پرسپولیس و برانکو صحبت کرده باشم. سعی کردم در عمل خودم را نشان دهم تا اینکه در نهایت به هدفم رسیدم.

حسینی درباره شرایط تیم ملی نیز اذعان داشت: از زمانی که آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت می کند شاید تغییرات زیادی در امکانات رخ نداده اما همین که سرمربی و بازیکنان شاهد تلاش رئیس فدراسیون هستند در تیم ملی انگیزه ایجاد می کند. تاج دائما پیگیر کارهای تیم ملی است و اگر بتواند همین روند را ادامه دهد قطعا تیم ملی تا شروع بازی های مقدماتی جام جهانی به فرم ایده آل خود دست پیدا خواهد کرد.

وی در پایان درباره بحث کاپیتانی در تیم ملی که در بازی با قرقیزستان این بازوبند به دست سه نفر بسته شد، گفت: باور کنید به تنها چیزی که در تیم ملی فکر نمی کنم همین بازوبند است. من در هر تیمی که بوده ام به هیچ وجه به این مسائل فکر نکردم و دنبال بازوبند نبوده ام. در تیم ملی هم این سرمربی است که تصمیم می گیرد چه کسی کاپیتان تیم باشد.




منبع: کاپ

مطالب مرتبط
از سیدجلال تا ماهینی‌ و عالیشاه: مثلث کاپیتانی پرسپولیس
شماره سیدجلال در پرسپولیس مشخص شد
پست اینستاگرام من ارتباطی با سیدجلال حسینی نداشت
استعلام وحید امیری از جلال حسینی
سید جلال:خوشحالم که برگشتم
سیدجلال وارد باشگاه پرسپولیس شد+ عکس
می خواهم دین خودم را به پرسپولیس ادا کنم



۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن