تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821196647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان بنیاد شهید حتی یک بنر برای مراسم پدر شهیدم نصب نکردند


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: فرزند شهید مدافع حرم گفت: مسئولان بنیاد شهید حتی حاضر نشدند که برای مراسم گرامیداشت پدرم یک بنر نصب کنند و هیچ کمی به ما نکردند و همین الان هم می گویند که ما هیچ کاری برای شما انجام نمی دهیم و شما را تحت پوشش بنیاد شهید نمی دانیم.
علی حسن زاده فرزند شهید مدافع حرم حجت الاسلام صالح حسن زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از مسئولان بنیاد شهید خرمشهر گفت: پدرم آبان 94 در عراق به شهادت رسید اما مسئولان بنیاد شهید حتی حاضر نشدند که برای مراسم گرامیداشت پدرم یک بنر نصب کنند و هیچ کمی به ما نکردند و همین الان هم می گویند که ما هیچ کاری برای شما انجام نمی دهیم و شما را تحت پوشش بنیاد شهید نمی دانیم. وی ادامه داد: ما ساکن خرمشهر هستیم و پدرم با پیوستن به بسیج مردمی عراق، به جنگ با داعش رفت و در شمال شرق سامرا شهید شد و به دلیل اینکه این منطقه همچنان در دست داعش است، پیکرش هنوز بازنگشته است و بنیاد شهید قبول نمی کند که هیچ همکاری با ما داشته باشد. فرزند شهید افزود: همیشه دعا گوی حجت الاسلام سید مجتبی حسینی نماینده رهبر انقلاب در نجف اشرف هستیم چون وقتی خدمت ایشان رفتیم، ما را راهنمایی و کمک کردند و حتی نامه ای به ما دادند که بازگو کننده سند شهادت پدرم بود اما ما وقتی این نامه را به مسئولان بنیاد شهید در تهران ارائه دادیم، ابتدا قبول نکردند و سرانجام یک گواهی شهادت به ما دادند اما گفتند که برای تاییدیه ما را خبر می کنند اما از آن روز تا به امروز خبری نشده است. وی افزود: متاسفانه درخرمشهر مدرسه خوبی برای دانش آموزان ابتدایی وجود ندارد و سطح آموزش در مدارس شاهد کمی بهتر است و وقتی برای ثبت نام فرزند 6 ساله ام به آنجا مراجعه کردم، گفتند که حاضر به این کار نیستند چون ما را تحت پوشش بنیاد شهید نمی دانند و همین موضوعات است که ناراحت کننده است. فرزند شهید حسن زاده در ادامه خاطر نشان کرد: برای مراسم گرامیداشت پدرم، از طرف حجت الاسلام حسینی نماینده رهبرا نقلاب در نجف اشرف و همچنین تعدادی از مقامات نظامی ارتش مردمی عراق حضور داشتند اما همچنان مسئولان بنیاد شهید برای تعیین تکلیف پرونده پدرم هیچ کاری انجام نمی دهند و من بارها هم اعلام کرده ام که هیچ حقوقی از آنها نمی خواهیم فقط اینکه به این بی حرمتی ها به خانواده شهدای مدافع حرم پایان دهند.
[ مشاهده متن کامل خبر مسئولان بنیاد شهید حتی یک بنر برای مراسم پدر شهیدم نصب نکردند در خبرگزاری بسیج ]


یکشنبه ، ۲۳خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن