تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقتدا صدر خطاب به هوادارانش : تظاهرات را به بعد از رمضان موکول کنید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مقتدا صدر خطاب به هوادارانش : تظاهرات را به بعد از رمضان موکول کنید
مقتدا صدر رهبر جریان صدر از هوادارنش خواست ادامه تظاهرات اعتراضی خود را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کنند.
کد خبر: ۵۹۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ - 11 June 2016





به گزارش الشرق الاوسط ، وی از آنان خواست که خود را برای یک تظاهرات میلیونی در زمینه مطالبه اصلاحات مورد نظر و مبارزه با فساد و تشکیل دولت تکنوکرات ؛ پس از پایان این ماه آماده کنند در عین حال تاکید کرد تظاهرات باید مسالمت آمیز باشد.
وی طی بیانیه ای از کمیته مبارزه بافساد خواست با هرکس که در تظاهرات دست به تخریب مکان و اموال دولتی یا خصوصی بزند برخورد کند.
وی تاکید کرد که این کمیته درعین حال باید از برخورد نیروهای دولتی یا « شبه نظامیان وقیح» با تظاهرکنندگان آرام جلوگیری کنند.
صدر با بیان این که حمله تظاهرکنندگان به دفاتر و پایگاه های احزاب سیاسی در تظاهرات اخیر قابل توجه نبوده افزود: اگر انقلابیون بخواهند در استان های عراق راهپیمایی ترتیب دهند این راهپیمایی ها باید منحصرا دربرابر مقرهای دولت و بدور از هرگونه تخریب یا خشونت باشد.
وی با بیان این که مطالبه اصلاح در ماه مبارک رمضان عبادت به شمار می آید، گفت: با این وجود ایجاد اصطکاک بیش از اندازه که ممکن است به بروز فتنه منجر شود، مد نظر ما نیست و مصلحت حکم می کند که ماه مبارک رمضان را به آرامش بگذرانیم و همه فعالیت ها در این زمینه را به بعد از این ماه موکول کنیم.
وی با اعلام مخالفت خود با هرگونه « توهین به تصاویر علما و شهدا » اضافه کرد: انقلاب نباید به هیچ عنوان بیانگر سمت و سوی یک گروه سیاسی خاص باشد باید به همین صورت موجود و در برگیرنده همه مردم غیرنظامی و اسلام گراها باشد و حفظ این ترکیب برای انقلاب ما ضروری و لازم است.
مقتدا صدر روز گذشته ضمن اعلام مخالفت خود با تعرض هواداران یک جریان خاص به پایگاه های احزاب و گروه های سیاسی در شهرهای جنوب عراق اعلام کرد: تظاهرات باید مسالمت آمیز باشد و نجف از گردونه این اعتراضات دور نگه داشته شود زیرا این شهر قداست و شرایط خاص خود را دارد ؛تظاهرات باید محدود به بغداد باشد.
روز گذشته جمعی از هوادارن جریان صدر اقدام به بستن دفاتر حزب دعوت اسلامی به رهبری نوری مالکی در شهرهای جنوب عراق کرده و مراکز حزب در نجف مورد حمله قرار داده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
درپی این تحولات حیدرالعبادی نخست وزیر عراق و وزیر کشورش از جریان ها و گروه های سیاسی خواستند با محکوم کردن این اقدامات از راهپیمایی کنندگان بخواهند از این حرکات افراط گرایانه اعلام برائت کنند.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن