تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقوی حسینی: تعطيلي كارخانه ارج نماد اقتصاد پسابرجامي است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نقوی حسینی: تعطيلي كارخانه ارج نماد اقتصاد پسابرجامي است
نماينده ورامين در مجلس تعطيلي كارخانه ارج را نماد اقتصاد پسابرجامي دانست و تأكيد كرد كه ما متوجه منظور آقاي رئيس‌جمهور از گشايش پس از برجام نمي‌شويم، شايد در ولنجك تهران گشايشي پيدا شده است.
نماينده ورامين در مجلس تعطيلي كارخانه ارج را نماد اقتصاد پسابرجامي دانست و تأكيد كرد كه ما متوجه منظور آقاي رئيس‌جمهور از گشايش پس از برجام نمي‌شويم، شايد در ولنجك تهران گشايشي پيدا شده است.
سيدحسين نقوي‌حسيني نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تعطيلي كارخانه ارج پس از 80 سال، اظهار داشت: تعطيلي كارخانه ارج را مي‌توان نماد اقتصاد پسابرجامي دانست.
وي افزود: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري، امروز اقتصاد و حل مشكلات اقتصادي اولويت اول كشور محسوب مي‌شود و دولت در اين زمينه مسئوليت اصلي را بر عهده دارد، آقاي رئيس‌جمهور در ابتداي رياست‌جمهوري‌اش قول داد 100 روزه شرايط اقتصادي كشور را بهبود ببخشد، اما الان چند 10 برابر 100 روز، از عمر دولت يازدهم گذشته اما شاهديم روز به روز شرايط كشور بدتر مي‌شود و ما با مشكلات بيشتري دست و پنجه نرم مي‌كنيم.  نماينده ورامين در مجلس تصريح كرد: دوران مذاكرات كه شروع شد، حدود 5/1 تا دو سال آقاي رئيس‌جمهور مردم را به برجام وعده مي‌داد و مي‌گفت كه اگر توافق انجام شود مشكلات اقتصادي كشور حل مي‌شود، امروز توافق هسته‌اي انجام شده است، حالا بگذريم از اينكه اين توافق چگونه بود و ما چه امتيازاتي به طرف مقابل داديم و چه امتيازاتي گرفتيم؟ الان دوران پسابرجام آغاز شده است، حداقل انتظار مردم اين بود نه اينكه رونق اقتصادي يا بهبود اقتصادي ايجاد شود، بلكه حداقل وضع موجود كشور حفظ شود، ولي ما از ابتداي دوران پسابرجام از يك طرف شاهد وخيم‌تر شدن وضعيت ركود اقتصادي و از سوي ديگر شاهد تعطيلي بنگاه‌هاي اقتصادي هستيم، كارخانه ارج يك نمونه از تعطيلي بنگاه‌هاي اقتصادي مهم كشور است.  وي با بيان اينكه نمونه‌هاي بسيار زيادي از تعطيلي كارخانه‌ها در شهرستان‌ها و استان‌هاي ديگر هستند، گفت: كارخانه قند ورامين پس از 70 سال فعاليت در چند ماه گذشته تعطيل شده است، من متوجه اين ادعاي رئيس‌جمهور نمي‌شوم كه گفته «بعد از برجام هر روز يك گشايش داريم»، منظور آقاي رئيس‌جمهور از گشايش چيست؟ شايد منظور اين است كه هر روز يك كارخانه تعطيل مي‌شود؟! آيا تعطيلي كارخانه‌ها در دوران پسابرجام گشايش اقتصادي است.
نقوي يادآور شد: ما هر روز شاهد وخيم‌تر شدن شرايط كشور هستيم، من نماينده مردم هستم، مردم به ما مراجعه مي‌كنند، نه تنها بنگاه‌هاي اقتصادي توليدي و صنعتي، بلكه بنگاه‌هاي اقتصادي خدماتي و دامپروري و كشاورزي هم دچار مشكلات عديده‌اي شده‌اند. امسال كشاورزان ما بيچاره شدند، توليدات آنها خريداري نشد، ركود اقتصادي كشاورزان را بيچاره كرده است، كشاورزي در حال سقوط است.  وي با بيان اينكه شايد در ولنجك تهران گشايشي پيدا شده است، و الّا ما كه گشايشي در كشور نمي‌بينيم، تأكيد كرد: بهتر است آقاي رئيس‌جمهور به جاي اين شعارها و وعده‌هاي پوچ، واقعيت‌ها را بپذيرد و براي شرايط كشور برنامه تنظيم كند، ما مي‌گوييم آقاي دولت در حوزه مسكن برنامه شما چيست؟ مي‌گويند «مسكن مهر» بد بود، خب اصلاً مسكن مهر بد بود، برنامه شما چيست؟! شما كه جز بيكار كردن مردم كار ديگري انجام نداده‌ايد.
نقوي در پايان خاطرنشان كرد: واقعاً ما در دولت برنامه‌اي نمي‌بينيم، سه سال از عمر دولت يازدهم گذشته اما هنوز دولت برنامه‌اي عيني و قابل اجرا براي حل مشكل اشتغال و رفع ركود اقتصادي ارائه نكرده و تنها به گفتاردرماني رو آورده است و مردم را به آينده‌اي كه چيزي هم در آن ديده نمي‌شود، وعده مي‌دهد. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن