تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803722102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمول دقیق لیگ جهانی 2016 / تغییراتی که در آستانه المپیک رخ می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فرمول دقیق لیگ جهانی 2016 / تغییراتی که در آستانه المپیک رخ می‌دهد
رقابت‌های لیگ جهانی والیبال در سال منتهی به المپیک معمولا دستخوش تغییر و تحولاتی می‌شود که امسال هم شاهد این تغییرات بودیم.


به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ جهانی والیبال مسابقاتی است که هر ساله با هدف افزایش هیجان و صرفه‌جویی در زمان با همت فدراسیون جهانی والیبال FIVB  برگزار می‌شود. مسابقاتی که قرار است از 27 خرداد ماه هفدهمین دوره خود را تجربه کند.


نبرد لیگ جهانی همواره در سالی که منتهی به المپیک است از اهمیت ویژه‌تری برخوردار می‌شود. زیرا تیم‌های راه یافته به المپیک تلاش می‌کنند از برگزاری این رقابت‌ها به عنوان دیدارهای تدارکاتی در سطح عالی بهره‌ ببرند و تجربه نشان داده است معمولا تیم‌هایی که در لیگ‌های جهانی پیش از المپیک نتیجه قابل قبولی می‌گیرند در المپیک هم موفق به کسب نتیجه بهتری می‌شوند.


از طرفی فرمول و نحوه برگزاری مسابقات لیگ جهانی هر چند سال یک بار با تحولاتی روبه‌رو می‌شود که اتفاقا اکثرا در سال‌های المپیک این اتفاق رخ می‌دهد. همان طور که لیگ جهانی 2016 قرار است سبک و سیاق جدیدی داشته باشد. تغییر و تحولاتی که با هدف آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم‌های المپیکی در شرایطی که خیلی سخت و پیچیده نباشد، در مسابقات ایجاد می‌شود.


سطح A  مسابقات لیگ جهانی 2016 ، 12 تیم را در خود جا داده است. تیم‌های ایران، ایتالیا، آمریکا، برزیل، استرالیا، لهستان، روسیه و صربستان 8 تیمی هستند که به عنوان تیم‌های سطح اول  ادوار گذشته در این گروه 12 تیمی قرار دارند. تیم ملی والیبال فرانسه ، قهرمانی لیگ جهانی 2015 نهمین تیم این گروه است و سه تیم آرژانتین، بلغارستان و بلژیک هم با کسب سهمیه وایلد کارت سه تیم دیگر این گروه 12 تیمی خواهند بود.


بر اساس برنامه تنظیم شده از سوی مسابقات، 12 تیم حاضر در این گروه بر مبنای قرعه در سه گروه چهار تیمی قرار گرفتند و با میزبانی یکی از چهار تیم به صورت چرخشی با هم رقابت خواهند کرد. در پایان دور مقدماتی هر تیم 9 مسابقه را برگزار کرده‌اند و در نهایت تیم‌ها بر اساس تعداد بردهای خود و امتیاز کسب شده در این جدول 12 تیمی قرار می‌گیرند.


در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول تا پنجم به همراه لهستان که میزبان مرحله نهایی مسابقات است، راهی فینال لیگ جهانی 2016 خواهد شد. فینال این مسابقات به نحوی برگزار خواهد شد که 6 تیم راه یافته به این مرحله در 2 گروه 3 تیمی با هم رقابت خواهند کرد. از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند تا با دیدارهای ضربدری فینالیست‌ها مشخص شوند. 


تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی و در هفته اول با تیم‌های آمریکا، آرژانتین و برزیل هم گروه است و باید در کشور برزیل با این سه تیم دیدار کند. در هفته دوم میزبانی گروه ایران بر عهده کشور صربستان است و ملی پوشان کشورمان در این هفته باید به مصاف صربستان ، برزیل و بلغارستان بروند.  هفته سوم میزبانی بر عهده ایران است و تیم‌های صربستان، ایتالیا و آرژانتین در سالن 12 هزار نفری آزادی با تیم ملی کشورمان دیدار خواهند کرد.


ملی‌پوشان والیبال ایران که موفق شدند در مسابقات انتخابی المپیک سهمیه المپیک ریو را از آن خود کردند بدون شک از مسابقات لیگ جهانی 2016 به عنوان بستری مناسب برای آماده‌سازی خود استفاده خواهند کرد.





۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن