تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819970657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار رشته جدید در دانشگاه تبریز ایجاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکترای تخصصی; چهار رشته جدید در دانشگاه تبریز ایجاد شد شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیات و فناوری، با ایجاد چهار رشته جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز موافقت کرد.
۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد ساعت 12:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: شورای گسترش آموزش عالی کشور موافقت قطعی خود را با ایجاد این چهار رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در دانشکده های ادبیات و زبانهای خارجی، علوم ریاضی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز اعلام کرده است.
محمدتقی اعلمی، افزود: ایجاد رشته های "ادبیات غنایی" و"آمار" در مقطع دکتری تخصصی و در رشته های تحصیلی "بیوشیمی بالینی"، "بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی"، در مقطع کارشناسی ارشد مورد موافقت قطعی قرار گرفته است.
یادآور می شود؛ در حال حاضر 774 رشته و گرایش در پنج رشته کاردانی؛ 127 رشته کارشناسی؛ 430رشته و گرایش کارشناسی ارشد و 212رشته و گرایش دکتری تخصصی در دانشگاه تبریز وجود دارد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن