تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813043837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرمانده انتظامي استان قزوين: محموله قاچاق در قزوين كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرمانده انتظامي استان قزوين: محموله قاچاق در قزوين كشف شد
خبرگزاري فارس: معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان قزوين گفت: مأموران انتظامي استان قزوين طي دو روز گذشته در چند اقدام جداگانه موفق به كشف محموله قاچاق لامپ كم مصرف خارجي، پارچه، تلويزيون، آب ميوه، ادكلن، گوشي تلفن همراه و غيره شدند.


حمدالله شعباني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان قزوين در بازرسي از يك دستگاه كاميون در بزرگراه قزوين به زنجان 208 طاقه پارچه خارجي، هشت دستگاه تلويزيون 29 اينچ و سه دستگاه كولر گازي كشف و ضبط كردند.
وي اضافه كرد: مأموران انتظامي شهرستان قزوين در اقدامي ديگر در بازرسي از سه دستگاه خودرو در آزادراه قزوين به زنجان يك هزار و 740 لامپ كم مصرف و 768 بطري آبميوه خارجي كشف و ضبط كردند.
معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان قزوين به كشف انواع كالاي قاچاق در تاكستان اشاره كرد و اظهار داشت: همچنين مأموران انتظامي شهرستان تاكستان نيز در بازرسي از يك دستگاه نيسان، 480 عدد ادكلن خارجي كشف و راننده آن را نيز دستگير كردند.
شعباني تصريح كرد: مأموران انتظامي شهرستان تاكستان حين گشت‌زني در جاده ترانزيت اين شهر در بازرسي از يك دستگاه پيكان، 182 گوشي تلفن همراه كشف و ضبط كردند.
وي اظهار داشت: در اقدام ديگر نيز مأموران آگاهي شهرستان تاكستان در محل عوارضي آزادراه از يك دستگاه كاميون بنز بازرسي و تعداد 7 هزار و 850 حباب لامپ كم مصرف خارجي قاچاق را كشف و ضبط كردند.
معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان قزوين گفت: مأموران يگان امداد و عوامل مبارزه با جرائم اقتصادي استان قزوين نيز حين گشت‌زني در محورهاي مواصلاتي استان ضمن كنترل خودروهاي عبوري از پنج دستگاه خودروي نيسان و كاميون بازرسي كرده و موفق به كشف 3 هزار و 810 شعله لامپ و 300 قطعه متعلقات گوشي همراه شدند.
انتهاي پيام./م
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن