تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813077481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد باند دوم فرودگاه کرمان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ایجاد باند دوم فرودگاه کرمان ضروری است
استاندار کرمان راه اندازی باند دوم فرودگاه بین المللی کرمان را امری ضروری دانست و گفت: تعطیلی ۴ ماهه فرودگاه کرمان به منظور تعمیر باند اول، منجر به زیان ۹۴ میلیارد تومانی می شود.

ایجاد باند دوم فرودگاه کرمان ضروری است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی کرمان، با اشاره به اینکه تقسیم استان کرمان به 8 زون اقتصادی می تواند بخشی از مشکلات را در داخل استان مرتفع نماید، افزود: با اجرای این طرح از توان بخش خصوصی و شرکت های توانمند استان برای توسعه استفاده می شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تعمیر باند اول فرودگاه بین المللی کرمان نیازمند 4 ماه تعطیلی است، خاطر نشان کرد: به طور جد تلاش می شود طی مذاکره با وزیر راه و شهرسازی، باند دوم فرودگاه بین المللی کرمان راه اندازی شود زیرا تعطیلی 4 ماهه فرودگاه کرمان منجر به زیان 94 میلیارد تومانی می شود.

رزم حسینی راه اندازی باند دوم فرودگاه بین المللی کرمان را امری ضروری دانست و تصریح کرد: سهم استان برای تهیه زیرساختها 30 میلیارد تومان برآورد شده است که پس از مذاکره ای که در هفته اخیر با آخوندی وزیر راه و شهرسازی انجام می پذیرد، می توان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ پرواز خارجی جز کرمان، دبی از فرودگاه بین المللی کرمان انجام نمی پذیرد، افزود: طی مذاکره با شرکت هواپیمائی ماهان می توان نسبت به راه اندازی پروازهای خارجی اقدام کرد.

استاندار کرمان با تاکید براینکه سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان کرمان دارای دستاوردهای خوب و تاریخی برای استان بوده است، گفت: تامین آب شرب استان کرمان یکی از دستاوردهای تاریخی این سفر بود که هم اکنون خط لوله گذاری در محور کرمان-باغین به طول 2 کیلومتر اجرا شده است.

وی به ظرفیت ها و قابلیت های استان کرمان در حوزه های مختلف از جمله بخش گیاهان دارویی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر منطقه لاله زار بردسیر با 2 هزار تن گل محمدی مازاد مواجه است لذا طی یک سال آینده این مشکل با بهره برداری از کارخانه های گلابگیری مرتفع شده و از خارج شدن محصول خام از منطقه جلوگیری می شود.




۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن