تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802251572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی فرانسه مقابل رومانی/ افتتاحیه‌ای ۳ امتیازی برای خروس‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رقابتهای یورو ۲۰۱۶؛
پیروزی فرانسه مقابل رومانی/ افتتاحیه‌ای ۳ امتیازی برای خروس‌ها

دیدار تیم های ملی فوتبال فرانسه و رومانی


شناسهٔ خبر: 3682334 - شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴
ورزش > فوتبال جهان

دیدار افتتاحیه رقابتهای فوتبال یورو ۲۰۱۶ را تیم های ملی فرانسه و رومانی برگزار کردند که این بازی با برتری دیرهنگام خروس ها خاتمه یافت تا میزبان در ابتدای جام ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کند. به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام ملت های اروپا، یورو ۲۰۱۶ از ساعت ۲۳:۳۰ روز جمعه با برگزاری دیدار افتتاحیه بین تیم های ملی فرانسه و رومانی از گروه A کلید خورد که دیدار آغازین جام با برتری ۲ بر یک خروس ها خاتمه یافت.

در حالی که هنوز بازیکنان دو تیم خود را در زمین پیدا نکرده بودند رومانی نخستین خطر جدی را در چهارمین دقیقه از یک ضربه کرنر خلق کرد که لوریس توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. بعد از این اتفاق خروس ها به خود آمدند و میانه میدان را با دوندگی پوگبا و کانته در اختیار گرفتند.

در دقیقه ۱۵ فرانسه تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه سر گریزمان در دهانه دروازه به تیر عمودی اصابت کرد و گل نشد. رومانیایی ها با جنگندگی سعی کردند فضا را بازیکنان میزبان بگیرند و فرانسه با وجود میدانداری موقعیت آنچنانی خلق نکرد.

در دقیقه ۳۶ بازی بود که گریزمان در میان مدافعان رومانی دروازه حریف را هدف قرار داد که شوت او پس از برخورد به پای مدافع رومانی به شکل خطرناکی به بیرون رفت. ضربه سر ژیرو موقعیت دیگر خروس ها در نیمه نخست بود و در حالی که این تیم در ۵۸ درصد از زمان نیمه نخست میداندار بود نتوانست دروازه رومانی را باز کند تا وقت اول بدون گل خاتمه یابد.

آغاز نیمه دوم مثل وقت اول با یک شوک از سوی رومانیایی ها همراه شد. استانچو ارسال از راست را با یک استپ و ضربه ناگهانی نواخت که توپ وی به بیرون رفت. میزبان جام این موقعیت را با شوت زمینی ژیرو پاسخ داد. فرانسه موجی از حملات را شکل داد و به گل هم رسید. ابتدا در یک هجوم همه جانبه شوت راه دور بازیکن میزبان را تاتاروشانو دفع کرد اما در دقیقه ۵۸ بازی بود که وی به هنگام خروج از دروازه و پرواز همزمان با ژیرو دچار اشتباه شد تا مهاجم آرسنال دروازه رومانی را باز کند. خوشحالی فرانسوی ها دوام زیادی نداشت. رومانی زخم خورده از گل ژیرو، حملاتی احساسی را انجام داد و زودتر از آنچه که تصور می رفت به گل رسید. در دقیقه ۶۵ بود که پاتریس اورا روی مهاجم رومانی با بی احتیاطی مرتکب خطا شد و استانچو این ضربه را بر خلاف جهت حرکت لوریس به گل تساوی تبدیل کرد. دیدیه دشان سرمربی تیم فرانسه که انتظار این گل را نداشت در ادامه با کینگزلی کومان و آنتونیو مارسیال را هم به میدان فرستاد تا میزبان چهره تهاجمی تری به خود گیرد ولی دفاع منطقی تیم رومانی اجازه خودنمایی را از خروس ها گرفت. بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود که پایت با ضربه دیدنی خود یک سوپرگل را در دقیقه ۸۹ برای فرانسه به ثمر رساند تا میزبان پایانی شیرین را در دیدار افتتاحیه برای خود رقم بزند و با برتری ۲ بر یک به ۳ امتیاز دشوار دست یابد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن