تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819870539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد كسايي‌پور: تيم اميد فرصتي براي آينده بسكتبال است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: محمد كسايي‌پور: تيم اميد فرصتي براي آينده بسكتبال است
سرمربي تيم ملي اميد بسكتبال ايران گفت: اين تيم ميداني براي بازيكناني است كه تجربه بين‌المللي كمي دارند اما مي‌توانند در آينده به بسكتبال كشور كمك كنند.  محمد كسايي‌پور در گفتوگو با ايسنا، درباره شرايط تيم ملي بسكتبال امید ايران اظهار كرد: در اين مدت كه ملي‌پوشان در اردو بودند صبح و عصر تمرين داشتيم. 18 بازيكن با ما تمرين مي‌كنند. به احتمال زياد نويد رضايي‌فر نيز به ما اضافه خواهد شد و دوباره از شنبه عصر تمرين‌هايمان ادامه پيدا مي‌كند.
سرمربي تيم ملي بسكتبال اميد ايران در پاسخ به اين سوال كه در چه زماني تيم راهي تورنمنت ارمنستان مي‌شود؟ تصريح كرد: طبق برنامه به احتمال زياد دوم يا سوم تير به همراه تيم ملي جوانان عازم ارمنستان خواهيم شد. هنوز به طور قطعي نمي‌دانيم چه تيم‌هايي در اين تورنمنت هستند اما آنچه مي‌توان پيش‌بيني كرد اين است كه تيم ملي بزرگسالان و جوانان ميزبان به همراه اميد و جوانان ايران در اين تورنمنت حضور دارند.
او در پاسخ به اين سوال كه برنامه‌هاي تيم ملي اميد تا چه اندازه بر اساس تيم بزرگسالان است؟ گفت: طبق برنامه‌ريزي كادرهاي فني، تيم ملي «ب» با حفظ هويت و شخصيت كارش را پيش مي‌برد و فضايي ايجاد كرده که اين بازيكنان هر زمان كه لازم بود وارد تيم بزرگسالان شوند، با برنامه‌هاي آن تيم آشنا باشند يا اگر بازيكني از تيم بزرگسالان به تيم اميد آمد با موقعيت جديدي روبه‌رو نشود. در كل با توجه به آن شخصيت مستقل همه چيز به طور هماهنگ پيش مي‌رود.
كسايي‌پور با اشاره به جوان بودن تيم اميد با نگاه به آينده بسكتبال تصريح كرد: تيم اميد ايران از بازيكناني جوان تشكيل شده‌ كه از تيم جوانان جدا شده و در عرصه بزرگسالان هستند. مي‌توان اين تيم را چنين تعريف كرد كه بازيكنان اميد بسكتباليست‌هاي بزرگسالي هستند كه تجربه بين‌المللي كمي دارند. در كنار آنها نيز نفراتي هستند كه شايد چند سال بزرگتر‌ باشند اما توانايي‌هايي دارند كه مي‌توان از آنها استفاده كرد.
او افزود: سعي شده در تيم اميد بازيكناني با سن كمتر حضور داشته باشند تا براي آينده بسكتبال تقويت شوند. البته مي‌دانيم كه بسكتبال ايران نفراتي دارد كه بايد براي آنها نيز موقعيت حضور در اردوهاي ملي مهيا شود. نفراتي مثل عماد سلماني و محمد امجد بازيكنان خوبي هستند كه بايد شرايط براي حضور آنها در اردوهاي ملي نيز مهيا شود.
سرمربي تيم ملي اميد در پاسخ به اين سوال كه آيا تيمش به جام ويليام جونز اعزام خواهد شد؟ گفت: بستگي به تيم بزرگسالان دارد اما با توجه به اين كه در آن زمان انتخابي المپيك به پايان رسيده و سر تيم بزرگسالان خلوت است به احتمال زياد اين تيم به ويليام جونز اعزام مي‌شود. درباره تيم اميد نيز احتمال برگزاري يك تورنمنت در گرجستان وجود دارد كه بعد از تورنمنت ارمنستان خواهد بود. البته چيزي قطعي نيست و تنها شنيده شده كه دعوتي صورت گرفته و شايد تيم به گرجستان اعزام شود.
كسايي‌پور با اشاره به فلسفه تيم اميد گفت: فلسفه اين تيم حمايت از بازيكناني است كه توانمند هستند اما تجربه بين‌المللي كمي دارند. حتي ما در نظر داريم ميني كمپ‌هايي برگزار كنيم كه نفرات بيشتري از اين بازيكنان را در چرخه بسكتبال داشته باشيم و حفظشان كنيم. حضور اين تيم هم براي جوانان و هم براي بزرگسالان مناسب است. ما در اين مدت بازي‌هاي خوبي با تيم جوانان داشتيم كه باعث آمادگي آنها شد و مي‌تواند به حضور بهترشان در قهرماني آسيا كمك كند.




تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن