تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال نکردن نمایندگان از کمیسیون فرهنگی نگران کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام‌جمعه زنجان:
استقبال نکردن نمایندگان از کمیسیون فرهنگی نگران کننده است

کراپ‌شده - امام جمعه زنجان


شناسهٔ خبر: 3682220 - جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
استانها > زنجان

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه استقبال نکردن نمایندگان از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس نگران‌کننده است،گفت: فرهنگ، اساس ملیت جامعه و استقلال آن است. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان ماه کسب تقوا و فضیلت الهی است و این ماه فرصتی برای قرب الهی و کسب تقوای بیشتر برای مؤمنان است همان‌طور که در روایت از معصومین گفته‌شده است برای کسب حداکثری از فواید این ماه مبارک باید شکل ظاهری و محتوایی روزه را به‌جا آورد که البته شکل همان قوانین ظاهری برای ادای روزه و محتوا که آثار و برکات روزه است.

وی ادامه داد: رمضان، ماه نزول قرآن، ضیافت و رحمت الهی، ماه خودسازی و تقواست و  یکی از راه‌های سلامت انسان‌ها برای خودسازی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در کشور، گفت: در ۲۳ خردادماه سال ۱۳۵۹ حضرت امام خمینی(ره) فرمان تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی را صادر کردند و رهبر انقلاب نیز در پیام خود در افتتاح مجلس دهم به دو دغدغه اشاره داشتند که یکی از آن‌ها دغدغه فرهنگی کشور است.

خاتمی افزود: در حال حاضر دشمن سعی در غارت فرهنگی ملت‌ها یا به‌بیان‌دیگر در جنگ نرم، تلاش در فروپاشی عقاید فرهنگی و مذهبی ملت‌ها داردو این مسئله در طول تاریخ از اهمیت بالایی برخوردار بوده است همان‌طور که امام خمینی فرمودند «ما از حصر اقتصادی و دخالت نظامی نمی‌ترسیم، آن چیزی که ما را می‌ترساند وابستگی فرهنگی است.»

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه استقبال نکردن نمایندگان از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس نگران‌کننده است،گفت: فرهنگ، اساس ملیت یک ملت و استقلال آن است. خاتمی ادامه داد: مقام معظم رهبری نگران مسئله فرهنگی کشور هستند ولی در مجلس دهم که دوسوم ترکیب آنرا نمایندگان جدیدالورود و تازه‌نفس تشکیل می‌دهند، برای کمیسیون فرهنگی که از ضروریات است فقط سه نفر اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم نمایندگان با اهتمام در این امر برای بهبود و تعالی وضعیت فرهنگی کشور تلاش کنند.

وی همچنین در رابطه با کارشکنی عربستان در مراسم حج امسال، افزود: ناتوانی دولت و کشور عربستان در مدیریت حج سبب شد که بسیاری از حاجیان در روز و مراسم منا جان خود را از دست دهند و عربستان نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه بهانه‌تراشی آنان نشان داد که این دولت و کشور به جان انسان‌ها ارزشی قائل نیستند و در اقدامی کارشکنانه حجاج ایرانی را از حج محروم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان ۲۷ خرداد سالروز صدور فرمان تشکیل جهاد سازندگی به‌فرمان امام خمینی در سال ۵۸ است تا این نهاد انقلابی برای رفع محرومیت‌ها و رساندن پیام انقلاب و امام به محرومان فعالیت خود را آغاز کند، افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل سه وظیفه اصلی این سازمان حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی وا قتصادی کردن کشاورزی که همان صنعتی کردن کشاورزی و باغداری است و نیز ایجاد صنایع تکمیلی و صادرات است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن