تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818854551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگلیس به افسران سعودی آموزش شکنجه می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انگلیس به افسران سعودی آموزش شکنجه می‌دهد
سازمان حقوقی "ریبریو" گفت: پلیس انگلیس به افسران سعودی مهارت‌های شکنجه فعالان خواهان برقراری دموکراسی در عربستان و کشتن آنها را آموزش می‌دهد.
تسنیم: سازمان حقوقی "ریبریو" فاش کرد که انگلیس به افسران سعودی آموزش شکنجه زندانیان سیاسی می‌دهد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار لبنان، سازمان حقوقی "ریبریو" گفت: پلیس انگلیس به افسران سعودی مهارت‌های شکنجه فعالان خواهان برقراری دموکراسی در عربستان و کشتن آنها را آموزش می‌دهد.

یک سند داخلی پلیس انگلیس که براساس قانون آزادی اطلاعات فاش شده است، ثابت می‌کند که نیروهای پلیس سعودی درخصوص تحقیقات جنایی و کالبدشکافی با استفاده از فناوری‌های بالا در دانشکده پلیس انگلیس آموزش دیده‌اند.

مسئولان دانشکده پلیس انگلیس اذعان کرده‌اند که ممکن است این آموزش‌ها خطرناک باشد. آنها تأکید کردند مهارت‌هایی که افسران سعودی آموزش می‌بینند ممکن است در شکنجه افراد یا سایر موارد نقض حقوق بشر استفاده شود.

این سازمان حقوقی گفت: سند داخلی پلیس انگلیس از شراکت طولانی‌مدت بین دوطرف و تداوم آن حتی بعد از اقدامات سرکوبگرانه و وحشیانه مسئولان سعودی در پی وقوع انقلاب‌های بهار عربی در سال 2011 میلادی پرده برداشت؛ این سرکوبگری‌های وحشیانه منجر به شکنجه تظاهرات کنندگان جوان عربستانی و اعدام آنها شد.

سازمان ریبریو افزود: دانشکده پلیس انگلیس که در کمک به سعودی‌ها دست دارد، توسعه چارچوب برنامه‌های آموزشی خود را که از سال 2009 میلادی آغاز شد، بررسی می‌کرد تا اینکه شامل آموزش تکنیک‌های مبارزه با جرایم الکترونی نظیر تحلیل مکالمات تلفنی و شکستن پس‌ورد لوح‌های فشرده رایانه‌ها شود.

این سازمان تأکید کرد: آموزش افسران سعودی درآمد خوبی برای دانشکده پلیس انگلیس داشته است که می‌گوید شراکت مستحکم و حرفه‌ای با وزارت کشور سعودی دارد.





تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن