تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803641389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سکوت محسن بنگر شکست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سکوت محسن بنگر شکست
محسن بنگر بعد از چهار سال حضور در پرسپولیس مجبور به ترک این تیم شد و جایی در تفکرات کادرفنی و مسوولان این باشگاه ندارد.

او که بعد از انتقال سیدجلال حسینی با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرامش خبرساز شد درباره آن و جدایی اش از پرسپولیس با "ورزش سه" صحبت کرد. بنگر درباره حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس و جانشینی او گفت: سیدجلال بازیکن بزرگی است و می تواند به این تیم کمک کند. تجربه حضور در پرسپولیس را داشته و امیدوارم به این تیم کمک کند. امیدوارم طرفداران در فصل آینده خط دفاعی خوبی را با حضور این بازیکن ببینند.
وی در مورد جدایی اش از پرسپولیس نیز گفت: نظر کادرفنی و باشگاه بوده که در فصل آینده نباشم. حرفه ای هستم و اعتراضی ندارم. این چند روز صحبتی نکردم که تیم به حاشیه نرود. با اینکه بازی نیست تا تیم به حاشیه نرود اما من به خاطر هواداران و آرامش باشگاه سکوت کردم با اینکه از یک هفته قبل می دانستم مرا نمی خواهند.
بنگر در مورد اینکه سیدجلال جانشین او در این تیم شده و او در صفحه اش به این انتقال واکنش نشان داد اینطور توضیح داد: اصلا ربطی به حضور سیدجلال ندارد. قبل از اینکه آقاجلال قرارداد ببندد به من و مدیربرنامه هایم گفته بودند. به من هم یک هفته قبل از اینکه او قرارداد ببندد یک بار گفتند تو را برای فصل بعد می خواهیم و یک بار دیگر گفتند نمی خواهیم. یک بار باشگاه رفتم و جواب ندادند و بعد از آن به مدیر برنامه‌هایم گفتند بنگر را نمی‌خواهیم.
بنگر در ادامه صحبت هایش گفت: این مسائل مهم نیست برایم اما خواستم از طریق شما به هواداران بگویم لطف و محبت شما را حس کردم وخوشحالم که توانستم با اینکه نسبت به دیگر بازیکنان محبوب نیستم در دلشان جا باز کنم و باید بگویم دل همه تان گرم. در چند روز اخیر 5هزار کامنت برایم گذاشتند و لطف داشتند و قدردان همه آنها هستم. هواداران بدانند در این چهار سال که یک قهرمانی جام حذفی و سه نائب قهرمانی لیگ به دست آوردم با جان و دل بازی کردم و امیدوارم خاطرات خوبی از من در ذهن شان بمانند. خیلی مسائل هست که به خاطر هواداران فعلا بیان نمی کنم.
مدافع شماره 6 سابق پرسپولیس در مورد تیم فصل آینده اش گفت: برنامه فصل آینده ام مشخص نیست و با چند تیم مذاکره کرده‌ام. می‌خواهم به تیمی بروم که مدعی باشد. چون در در این چند سال که در پرسپولیس و سپاهان بودم همیشه برای کسب جام جنگیدم و در کورس بودیم و می خواهم این اتفاق در تیم آینده ام هم باشد. اما به هر تیمی که رفتم هواداران آن تیم مطمئن باشند همانطور که برای پرسپولیس با جان و دل بازی کردم برای آنها هم بازی می کنم.
بنگر در پاسخ به این سوال که آیا با این صحبت ها منظورش حضور در تراکتورسازی است گفت: با تراکتور صحبت‌های خوبی داشتم. منتظرم آقای قلعه نویی برگردد و اگر قسمت باشد از لباس قرمز به لباس قرمز بروم. اگر قسمت شد تا به تراکتورسازی بروم مطمئنا با انگیزه قهرمانی می روم تا از همان هفته های اول هواداران را خوشحال کنیم.

13:20  1395/03/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن