تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819820595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایعه درگذشت مهدی کروبی تکذیب شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شایعه درگذشت "مهدی کروبی" تکذیب شد
برخی شبکه‌های اجتماعی امروز از بستری و درگذشت کروبی به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش خبر داده بودند. با این حال، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر بستری شدن و فوت مهدی کروبی را تکذیب کرد.
آفتاب : سرویس سیاسی- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر بستری شدن و فوت مهدی کروبی را در بیمارستان شهدای تجریش تکذیب کرد.


به گزارش آفتاب، اسماعیل رمضان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، اظهار کرد: موضوع بستری و فوت کروبی که امروز در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد.
خبر فوت کروبی تکذیب شد



برخی شبکه‌های اجتماعی امروز از بستری و درگذشت کروبی به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش خبر داده بودند. 


به گزارش آفتاب، مهدی کروبی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 به همراه مهندس میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد از اوایل اسفند 89 تاکنون در حصر خانگی به‌سر می‌برند.


اخیراً نیز محمدحسین کروبی، فرزند ارشد حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی، گفته بود که «هیچگونه ملاقاتی غیر از بستگان درجه اول با محصورین وجود نداشته است. به افراد جدیدی اصلاً اجازه ملاقات با آقای کروبی داده نشده و در مورد آقای مهندس موسوی و خانم رهنورد نیز وضع اینگونه است و رفت و آمدی وجود نداشته است. شخص آقای کروبی از روزی که در حصر قرار گرفتند چندین بار اعلام کردند که باید به اتهامات ایشان در یک دادگاه صالحه رسیدگی شود، اما گویا رضایتی به تشکیل دادگاه نبوده است. 


وی افزود: رفع حصر در شرایط کنونی کشور بسیار بعید است و به نظر می رسد مساله حصر تا انتخابات سال ۹۶ کماکان ادامه داشته باشد و تنها می‌توان به رفع حصر پس از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده امیدوار بود. کسانی قصد دارند توپ ادامه حصر را در زمین دولت انداخته تا بدین وسیله جریان دولتی اعتدال‌گرا و جریان اصلاح‌طلبی را بدنام کنند. چنین تحلیلی‌هایی را تأیید نمی‌کنیم.


محمد حسین کروبی توضیح داده بود: طی چند روز گذشته آقای کروبی مجدداً برای معاینه چشم خدمت آقای دکتر قاضی زاده هاشمی رسیدند. در مورد چشم پدر، مشکل خاصی وجود ندارد و وزیر محترم بهداشت و درمان از روند درمان چشم ایشان اظهار رضایت کردند. درباره شکستگی پای پدر، هفته گذشته عکس برداری از پای ایشان انجام شد و پزشک آقای کروبی در این مورد نیز اعلام رضایت کردند، اکنون مدتی است که آقای کروبی با عصا قادر به حرکت هستند که پس از مدتی می‌توانند بدون عصا به فعالیت خود بپردازند. وضعیت ایشان از هر نظر بسیار مطلوب است و مشکل خاصی متوجه پدر نیست. آقای کروبی هر روز از طریق روزنامه‌هایی که در اختیار ایشان قرار می گیرد و همچنین رسانه ی ملی در جریان اخبار روزانه ی کشور و وقایع جهانی قرار می گیرند.وضعیت آقای موسوی و همسرشان هم مطلوب است، و خانواده ی ایشان در مورد وضعیت پدر و مادر خود همواره اظهار رضایت می کنند.





تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن