تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820095049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک 41 میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز استان مرکزی در سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کمک 41 میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز استان مرکزی در سال جاری استان‌ها > مرکزی - مدیر کل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی، گفت: از آغاز امسال و تا کنون تعداد تعهدات ثبت شده توسط خیران مدرسه ساز استان شامل 222 مورد بوده و ارزش مادی این تعهدات حدود 40 میلیارد و 952 میلیون تومان است.

محمدصادق قائمی، مدیر کل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار کرد: اهتمام خیران مدرسه ساز برای شرکت در این امر مقدس بیانگر این است که تعلیم و تربیت در نزد این بزرگواران از اهمیت خاصی برخورداراست.
وی تصریح کرد: کمک خیریان در امر مدسه سازی صرفا فقط از لحاظ مادی ارزشمند نیست؛ بلکه این اقدام الگویی قابل تقدیر برای دانش آموزانیست که در آن مدرسه به کسب علم و مهارت های زندگی می پردازند.
قائمی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 700 خیر مدرسه ساز در قالب های حقیقی و حقوقی در این فعالیت دارند، بیان کرد: از سال 72 فعالیت خیران مدرسه ساز در این استان آغاز شده و در این مدت بیش از 2 هزار 720 کلاس درس به کمک آن ها در سطح استان ساخته شده که حدود 30 درصد از کلاس هایی است که امروز در دست آموزش و پرورش است.
قائمی با اشاره به اینکه از آغاز امسال و تا کنون تعداد تعهدات ثبت شده توسط خیران مدرسه ساز استان شامل 222 مورد است، ابراز کرد: ارزش مادی این تعدات حدود 40 میایردو 952 میلیون تومان است که در قالب اهداء زمین، وجوه نقد، مشارکت و احداث و تکمیل 44 پروژه، آسفالت فضاهای آموشی، خرید تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس و پرداخت یک میلیاردو 127 میلیون تومان برای تاسیس مدارس و پرداخت 8 فقره قطعات طلا است.

کلید واژه ها: استان مرکزی -




چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 16:10:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن