تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819660037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطر 24 فروند هلی‌کوپتر آپاچی از آمریکا خرید


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: قطر 24 فروند هلی‌کوپتر آپاچی از آمریکا خرید
این روزنامه در ادامه نوشت، صندوق ذخیره ارزی قطر در اقدامی نادر قرارداد خرید برج "آسیا اسکور 1" را به امضا رساند و اعلام کرد که این قرارداد نقطه تحولی در بازار قراردادهای سنگاپور خواهد بود.


وزارت دفاع آمریکا از فروش 24 فروند هلی‌کوپتر نوع آپاچی به دولت قطر به ارزش 668 میلیون دلار خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد،‌ شرکت بوئینگ قراردادی به ارزش 668 میلیون دلار برای فروش 24 فروند هلی‌کوپتر آپاچی،‌ اعزام یگان آموزشی، مهمات حمایت زمینی و دستگاه رادیو مدل "تالیس" را با قطر به امضا رساند.

از سوی دیگر روزنامه فایننشال تایمز نوشت، دولت قطر برجی را در سنگاپور به قیمت 2.4 میلیارد دلار خریداری کرد که در آن دفاتر برخی شرکت‌های جهانی قرار دارد.

این روزنامه در ادامه نوشت، صندوق ذخیره ارزی قطر در اقدامی نادر قرارداد خرید برج "آسیا اسکور 1" را به امضا رساند و اعلام کرد که این قرارداد نقطه تحولی در بازار قراردادهای سنگاپور خواهد بود.

به نوشته این روزنامه در این برج دفاتر چند شرکت مانند گوگل و سیتی گروپ قرار دارند و قطر برای هر متر مربع از این برج 1960 دلار پرداخت خواهد کرد، به این ترتیب قرارداد مذکور گران‌ترین قرارداد خرید ساختمان در جهان از نظر مکان و اندازه ساختمان است.

این قرارداد در حالی بسته شده که بازار اجاره دفاتر در سنگاپور با مشکلاتی مواجه است.‌



تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - 08 June 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن