تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802789305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاس رایگان یورو برای مربیان و بازیکنان ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کلاس رایگان یورو برای مربیان و بازیکنان ایرانی
جام ملت‌هاي اروپا، بدون شك يكي از جذاب‌ترين تورنمنت‌هاي فوتبالي دنيا بعد از مسابقات جام جهاني است كه طرفداران زيادي دارد و ميليون‌ها بيننده را در سرتاسر دنيا به خود جلب مي‌كند.
نویسنده : دنيا حيدري 
جام ملت‌هاي اروپا، بدون شك يكي از جذاب‌ترين تورنمنت‌هاي فوتبالي دنيا بعد از مسابقات جام جهاني است كه طرفداران زيادي دارد و ميليون‌ها بيننده را در سرتاسر دنيا به خود جلب مي‌كند. رقابت‌هاي مهيجي كه ميدان بزرگي است براي به نمايش گذاشتن توانايي‌هاي فني و تاكتيكي تيم‌هاي اروپايي در قالب تيم‌هاي ملي. مسابقات يورو 2016 براي اولين بار همزمان شده است با رقابت‌هاي كوپاي امريكا؛ مسابقاتي كه اگر چه در حد و اندازه‌هاي جام ملت‌هاي اروپا نيست اما به نوبه خود از كيفيت، جذابيت و هيجان بالايي برخوردار است.
رقابت تيم‌هاي ملي اروپايي در قالب مسابقات يورو، دو روز ديگر با مصاف تيم‌هاي فرانسه و روماني آغاز مي‌شود؛ ماراتني جذاب و ديدني كه نمايشي است از قدرت‌نمايي فوتباليست‌هاي اروپايي در قالب تيم‌هاي ملي، نه باشگاهي. مسابقات مهيجي كه بسياري براي شروع آن لحظه شماري مي‌كنند. طرفداران اين رقابت‌ها در ايران هم بسيار زياد است و بدون شك در شب‌هاي ماه مبارك رمضان‌، 90 دقيقه از زمان برخی ايراني‌ها را به خود اختصاص مي‌دهد. اما يورو مي‌تواند معناي ديگري جز جدالي 90 دقيقه‌اي در شب‌هاي آتي داشته باشد. اين رقابت‌ها، نمايش تكنيك و تاكتيك فوتبال اروپاست و به رخ كشيدن توانايي تيم‌هاي ملي قاره سبز؛ رقابتي كه مي‌تواند بهترين كلاس درس براي مربياني باشد كه در پي آشنايي و يادگيري فنون تكنيكي فوتبال روز دنيا هستند.  برخي مربيان ايراني، براي به روز كردن دانش فوتبالي خود، با حضور در تمرينات تيم‌هاي بزرگ دنيا يا شركت در كلاس‌هاي مربيگري مختلف، سعي در يادگيري تكنيك‌هاي روز فوتبال دنيا را دارند. حضور در اين كلاس‌ها و تمرينات، نكات مهم و كليدي زيادي را به مربيان آموزش مي‌دهد اما هزينه‌هاي هنگفتي را هم روي دست آنها مي‌گذارد. اما مسابقاتي چون يورو كه هر چهار سال يك بار برگزار مي‌شود، كلاس درس رايگان اما بسيار مهمي مي‌تواند براي مربيان ايراني باشد. در واقع تماشاي رايگان يورو در خانه مي‌تواند راحت‌ترين اما در عين حال مفيد‌ترين راه يادگيري براي مربيان ايراني باشد، مربياني كه شايد شرايط مالي و امكانات آنها حكم نكند براي يادگيري نكات مهم و به روز فوتبال دنيا در كلاس‌هاي مختلف شركت كرده يا تمرينات تيم‌هاي بزرگ و معتبر را از نزديك به تماشا بنشينند. اما در طول برگزاري رقابت‌هاي يورو، ‌اين فرصت را دارند تا تكنيك‌هاي متعدد و تاكتيك‌هاي به روز فوتبال دنيا را به تماشا نشسته و با آناليز آن، به دانش خود اضافه كرده و توانايي‌هايشان را به روز كنند.
فوتبال ايران همواره از سوي مربيان و بازيكنان داخلي با فوتبال روز دنيا مقايسه مي‌شود. اما نه از لحاظ فني و تكنيكي، بلكه از لحاظ امكاناتي و مالي. حال آنكه در فوتبال دنيا پول‌هاي هنگفت، خرج تكنيك‌هاي ناب و توانايي‌هاي فني بالا مي‌شود نه خرج زير توپ زدن‌هايي كه هيچ نتيجه‌اي در پي ندارد و جام ملت‌هاي اروپا، نمايش توانايي‌هاي فني، ‌تاكتيك‌هاي تيمي و تكنيك‌هاي فردي است که تفاوت‌هاي واقعي را به رخ مي‌كشد. تفاوت‌هايي كه بايد مورد توجه قرار گرفته و مقايسه شود با فوتبالي كه سال‌هاست به دليل كيفيت فني پايين و تكنيك‌هاي ضعيف و نه‌چندان جذاب خود نتوانسته تماشاگران را راضي كند.  هيجاني كه اين روزها در طرفداران فوتبال براي شروع رقابت‌هاي يورو 2016 ديده مي‌شود، هيجان به تماشا نشستن بازي‌هاي فني و جذاب از تيم‌هايي است كه اصولي بازي مي‌كنند و بر مبناي تاكتيك‌هاي روز دنيا پیش می‌روند. تيم‌هايي كه به جاي مقايسه‌هاي سطح پايين، تلاش مي‌كنند با بالا بردن توانايي‌هاي فني، خود را بالا كشيده و در سطح دنيا مطرح كنند. تلاش و تقلايي كه مي‌تواند درس مهمي باشد براي فوتبال ايران. به شرط آنكه مربيان داخلي از اين فرصت طلايي براي يادگيري نكات كليدي و مهم فوتبال روز دنيا به سادگي نگذشته و تنها به عنوان يك تماشاگر عادي يا يك هوادار، ‌صرفاً به تماشاي اين بازي‌ها ننشسته و اين رقابت‌ها را به چشم الگويي براي ارتقاي مهارت‌هاي خود نگاه كنند و درصدد بالا بردن دانش فني خود برآيند.
بدون شك فوتبال دنيا روز به روز در حال پيشرفت است و براي عقب نماندن از اين دانش، مربيان نيازمند آن هستند كه هر از چند گاهي دانش فني خود را بالا برده و به روز كنند و براي اين مهم، ‌بايد در كلاس‌هاي آموزشي متعدد حضور يابند كه اين امكانات براي مربيان ايراني چندان مهيا نيست. اما رقابت‌هايي چون يورو، فرصتي طلايي و كلاس‌هاي رايگاني است كه استفاده از آن مي‌تواند نكات مثبتي براي فوتبال ايران و مهم‌تر از آن مربيان داخلي داشته باشد، چراكه اين ماراتن مانند مسابقات نهايي مربيان مطرح، بازيكنان نامي و فوتبال به روز دنياست كه مي‌تواند دانش زيادي را منتقل كند. البته اگر كسي در اين زمينه خواستار يادگيري و استفاده از اين فرصت مناسب باشد و به سادگي از كنار آن مانند يك تماشاگر ساده عبور نكند و بتواند از اين كلاس آموزشي نهايت استفاده را ببرد؛ استفاده‌اي كه مي‌تواند تغييرات زيادي در سطح دانش مربيان و بازيكنان ايراني و فوتبال ايران ايجاد كند، اگر ‌به آن توجه شود!


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن